Client Relations Manager

Jméno/Firma
Mevris Group
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Živnostenský list
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

Chcete se stát pilířem firmy a pravou rukou manažerů hotelů?

Milujete cestování? My také! Naším účelem je pomáhat lidem pracujícím v cestovním ruchu, aby mohli chodit do práce s úsměvem a aby měli více času na své hosty.

Hledáme zkušeného Client Relations Managera, který bude hrát klíčovou roli při udržování a rozvíjení vztahů s našimi stávajícími klienty, aby plně využili potenciál našeho softwaru.

Client Relations Manager

  • Dokážete vytvářet systém a udržovat pořádek?

  • Baví vás komunikace s druhými lidmi?

  • Hledáte různorodou práci a oceňujete samostatnost?

  • Cítíte potřebu se neustále posouvat a vzdělávat se?

  • Chcete být užitečný pro druhé?

  • Umíte být diskrétní a loajální?

  • Máte za sebou výsledky, kterými se můžete pochlubit?

Pokud máte zájem o práci, kde nepotřebujete vlastní iniciativu a nemáte zájem se dále rozvíjet, není třeba pokračovat ve čtení. Naopak, hledáme aktivního a pracovitého člověka, který dokáže dovést věci až do konce.

Co bude výsledkem vaší práce?

  • Dlouhodobé nadstandardní vztahy s klienty, kteří zůstávají loajální a spokojení

  • Kvalitně a včas komunikované a uzavřené klientské požadavky

  • Proaktivní pravidelná komunikace s klienty ve svém portfoliu

Co bude Vaším úkolem:

  • Správa portfolia klientů - budete hlavním styčným bodem pro své klienty a budete zajišťovat jejich spokojenost.

  • Proaktivní komunikace s klienty - pravidelně budete řešit jejich požadavky a zajišťovat, aby z našich služeb vytěžili maximum.

  • Zlepšování zákaznické zkušenosti - identifikace potřeb klientů, přizpůsobení řešení na míru a poskytování školení.

  • Řešení požadavků druholiniové podpory - budete spravovat složitější technické a produktové požadavky.

  • Podpora obchodních příležitostí - budete identifikovat nové příležitosti u stávajících klientů a spolupracovat s obchodním oddělením.

  • Vedení pravidelných schůzek s klienty - příprava agendy, konzultace a follow-up akce.

Co potřebujete:

  • Zkušenost v oblasti hospitality nebo řízení klientských vztahů, ideálně v prostředí SaaS nebo B2B služeb.

  • Schopnost efektivně komunikovat a budovat dlouhodobé vztahy.

  • Proaktivní přístup k řešení problémů a identifikaci příležitostí pro zlepšení služeb.

  • Vynikající organizační schopnosti a důraz na detail.

  • Schopnost prioritizovat úkoly.

  • Ochota cestovat za klienty a účastnit se onsite i online školení.

  • Znalost systému Better Hotel výhodou ne však podmínkou.

  • Znalost českého jazyka na úrovni rodilý mluvčí

Na co se můžete těšit:

Jsme skvělý tým 15 lidí, který vás vždy podpoří. Pěstujeme neformální, férové pracovní prostředí, rádi třeba společně zajdeme posedět po práci nebo si zorganizujeme teambuilding. Věříme v jedinečnost a svobodu každého člověka a každému chceme nabídnout prostor pro seberealizaci.

Pracujeme v inspirativní prostředí karlínského coworkingu; po zaučení a při skvělém plnění všech pracovních povinností ale můžete pracovat odkudkoliv budete chtít. Navíc od nás dostanete neomezenou dovolenou a mnoho dalších zajímavých benefitů.

Co nabízíme:

  • HPP nebo OSVC, pouze plný úvazek,

  • odborný růst - možnost školení a zlepšování kompetencí v oblasti cestovního ruchu,

  • flexibilní pracovní dobu a možnost pracovat po zaškolení částečně remote, 

  • nástup je možný ihned

  • 50 000 - 80 000 Kč

Pokud Vás tato pozice láká, napište pomocí formuláře níže; my odpovíme každému!