Client Relations Manager
O pozici
Chcete se stát pilířem firmy a pravou rukou manažerů hotelů?
Milujete cestování? My také! Naším účelem je pomáhat lidem pracujícím v cestovním ruchu, aby mohli chodit do práce s úsměvem a aby měli více času na své hosty.
Hledáme zkušeného Client Relations Managera, který bude hrát klíčovou roli při udržování a rozvíjení vztahů s našimi stávajícími klienty, aby plně využili potenciál našeho softwaru.
Client Relations Manager
Dokážete vytvářet systém a udržovat pořádek?
Baví vás komunikace s druhými lidmi?
Hledáte různorodou práci a oceňujete samostatnost?
Cítíte potřebu se neustále posouvat a vzdělávat se?
Chcete být užitečný pro druhé?
Umíte být diskrétní a loajální?
Máte za sebou výsledky, kterými se můžete pochlubit?
Pokud máte zájem o práci, kde nepotřebujete vlastní iniciativu a nemáte zájem se dále rozvíjet, není třeba pokračovat ve čtení. Naopak, hledáme aktivního a pracovitého člověka, který dokáže dovést věci až do konce.
Co bude výsledkem vaší práce?
Dlouhodobé nadstandardní vztahy s klienty, kteří zůstávají loajální a spokojení
Kvalitně a včas komunikované a uzavřené klientské požadavky
Proaktivní pravidelná komunikace s klienty ve svém portfoliu
Co bude Vaším úkolem:
Správa portfolia klientů - budete hlavním styčným bodem pro své klienty a budete zajišťovat jejich spokojenost.
Proaktivní komunikace s klienty - pravidelně budete řešit jejich požadavky a zajišťovat, aby z našich služeb vytěžili maximum.
Zlepšování zákaznické zkušenosti - identifikace potřeb klientů, přizpůsobení řešení na míru a poskytování školení.
Řešení požadavků druholiniové podpory - budete spravovat složitější technické a produktové požadavky.
Podpora obchodních příležitostí - budete identifikovat nové příležitosti u stávajících klientů a spolupracovat s obchodním oddělením.
Vedení pravidelných schůzek s klienty - příprava agendy, konzultace a follow-up akce.
Co potřebujete:
Zkušenost v oblasti hospitality nebo řízení klientských vztahů, ideálně v prostředí SaaS nebo B2B služeb.
Schopnost efektivně komunikovat a budovat dlouhodobé vztahy.
Proaktivní přístup k řešení problémů a identifikaci příležitostí pro zlepšení služeb.
Vynikající organizační schopnosti a důraz na detail.
Schopnost prioritizovat úkoly.
Ochota cestovat za klienty a účastnit se onsite i online školení.
Znalost systému Better Hotel výhodou ne však podmínkou.
Znalost českého jazyka na úrovni rodilý mluvčí
Na co se můžete těšit:
Jsme skvělý tým 15 lidí, který vás vždy podpoří. Pěstujeme neformální, férové pracovní prostředí, rádi třeba společně zajdeme posedět po práci nebo si zorganizujeme teambuilding. Věříme v jedinečnost a svobodu každého člověka a každému chceme nabídnout prostor pro seberealizaci.
Pracujeme v inspirativní prostředí karlínského coworkingu; po zaučení a při skvělém plnění všech pracovních povinností ale můžete pracovat odkudkoliv budete chtít. Navíc od nás dostanete neomezenou dovolenou a mnoho dalších zajímavých benefitů.
Co nabízíme:
HPP nebo OSVC, pouze plný úvazek,
odborný růst - možnost školení a zlepšování kompetencí v oblasti cestovního ruchu,
flexibilní pracovní dobu a možnost pracovat po zaškolení částečně remote,
nástup je možný ihned
50 000 - 80 000 Kč