Obchodní manažer (A1665)
DISPONERO s.r.o.
Strakonice
Plný
Prodej a obchod
Čeština
10. 10. 2024
O pozici
Popis
Pro našeho významného klienta, který je mezinárodním výrobcem dýhovaných dřevěných výrobků se sídlem v zahraničí hledáme pozici "ACCOUNT MANAGER", který bude řídit proces obchodu, komunikaci a obchodní politiku.
- Řídí a spravuje zákaznické portfolio, buduje pevné a úzké vztahy se zákazníky s cílem vytvářet nové obchodní příležitosti a možnosti.
- Vede aktualizované a přesné portfolio zákazníků, dbá na jeho rozvoj a udržování pozitivních vztahů se zákazníky.
- Vytváří a identifikuje obchodní a prodejní příležitosti, získává nové zákazníky v přiděleném regionu.
- Podílí se na průběžné analýze trhu a sledování konkurence, trendů, cen, produktů, klíčových zákazníků.
- Podává pravidelné zprávy a statistiky o analýze trhu.
- Navrhuje a připravuje roční obchodní plány pro přidělené zákazníky (z pohledu kvality, objemu, struktury portfolia, KPIs) s využitím předepsané dokumentace, připravuje smluvní materiály.
- Plánuje komplexní roční obchodní plány, řádné a konzistentní používání požadované dokumentace a využívá kvalitně připravenou smluvní dokumentaci.
- Jedná a zastupuje vybrané kolegy, je oprávněn zastupovat společnost v obchodních jednáních v rámci předem stanovených pravidel (např. schválené ceníky, zákaznické slevy), dále je oprávněn přijímat, posuzovat a hodnotit dodavatelské obchodní a cenové nabídky, porovnávat je s konkurenčními nabídkami.
- Udržuje a aktualizuje data v informačním softwaru, efektivní využívání informačního systému společnosti v oblasti prodeje a zajištění jeho přesnosti a zlepšování, připravuje podklady pro potřeby účetnictví, zachovává mlčenlivost o cenách a dalších informacích vůči třetím stranám.
- Integruje environmentální, sociální a správní aspekty (ESG) do všech obchodních interakcí.
- Podílí se na prezentaci a školení produktů.
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání ideálně v oboru dřevozpracujícího průmyslu.
- Praxe na obdobné pozici výhodou, pozice je vhodná i pro absolventy.
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
- Velmi dobrá znalost PC aplikací (Business software, Excel, PowerPoint, Microsoft 365).
- Silná osobnost, pevná ve svých znalostech a dovednostech, pracovitý obchodník znalý trhu.
- Dobré porozumění klíčovým obchodním faktorům a různým kulturám.
- Výjimečné prodejní dovednosti, znalost projektů a přístup orientovaný na výsledky.
- Ochotu cestovat v rámci své práce (cca 80%).
Nabízíme
- Příjemná a rodinná atmosféra významné a stabilní společnosti ve svém oboru.
- Služební vozidlo i k soukromým účelům.
- Notebook a telefon.
- Roční bonus, který je vázaný na pracovní výsledky.
- Závodní stravování přímo ve společnosti.
- Podpora dalšího vzdělávání.
- Možnost stabilního uplatnění a dalšího profesního rozvoje.
- Práce ve firmě s podporou vedení a dobrým renomé.
- Flexibilní pracovní doba s možností částečné HO.