Asistentka/Office manažerka s AJ

Jméno/Firma
Klára Kozlovská
Pracoviště
Lysá nad Labem
Úvazek
Plný
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

Jsme stabilní rodinná firma a do našeho týmu hledáme šikovnou kolegyni na pozici Asistentka/Office Manažerka, která bude pečovat o bezproblémový chod kanceláře a bude podporou pro vedení společnosti.

Pokud máte výborné organizační schopnosti, selský rozum :) a zvládnete komunikovat v angličtině, jste ideální kandidátkou!

Co bude vaší náplní práce:

  • Kompletní správa kanceláře (evidence dokumentů, zásobování kancelářskými potřebami, komunikace s dodavateli)

  • Zajištění komunikace s úřady

  • Příprava a správa podkladů nebo smluv pro jednotlivé zakázky

  • Administrativní podpora vedení společnosti

Co od vás očekáváme:

  • Selský rozum a praktický přístup k řešení úkolů

  • Komunikativní znalost anglického jazyka na úrovni minimálně B2

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou

  • Zkušenosti na obdobné pozici jsou vítány

  • Výborná znalost práce s počítačem (MS Office, Outlook)

 

Co vám nabízíme:

  • Stabilní práci v přátelském a rodinném prostředí

  • Pracovní poměr na plný úvazek (HPP)

  • Mzdu 35 000Kč + zaměstnanecké benefity

  • Flexibilní pracovní dobu