Asistentka/Office manažerka s AJ
O pozici
Jsme stabilní rodinná firma a do našeho týmu hledáme šikovnou kolegyni na pozici Asistentka/Office Manažerka, která bude pečovat o bezproblémový chod kanceláře a bude podporou pro vedení společnosti.
Pokud máte výborné organizační schopnosti, selský rozum :) a zvládnete komunikovat v angličtině, jste ideální kandidátkou!
Co bude vaší náplní práce:
Kompletní správa kanceláře (evidence dokumentů, zásobování kancelářskými potřebami, komunikace s dodavateli)
Zajištění komunikace s úřady
Příprava a správa podkladů nebo smluv pro jednotlivé zakázky
Administrativní podpora vedení společnosti
Co od vás očekáváme:
Selský rozum a praktický přístup k řešení úkolů
Komunikativní znalost anglického jazyka na úrovni minimálně B2
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
Zkušenosti na obdobné pozici jsou vítány
Výborná znalost práce s počítačem (MS Office, Outlook)
Co vám nabízíme:
Stabilní práci v přátelském a rodinném prostředí
Pracovní poměr na plný úvazek (HPP)
Mzdu 35 000Kč + zaměstnanecké benefity
Flexibilní pracovní dobu