Odborný referent Oddělení registrační Sekce ÚP Brno IV

Jméno/Firma
Generální finanční ředitelství
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

Osoba na služebním místě vykonává tyto činnosti:

- kontakt s veřejností na podatelně územního pracoviště

- výkon správy daní včetně evidenčního zpracování učiněných podání a jejich vypravování.

- výkon správy daní ve spisovnách, vedení spisů a jejich přípravu pro archivaci a skartaci.

Požadujeme:

- středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou

- bezúhonnost

- svéprávnost

- potřebná zdravotní způsobilost.

Co Vám nabízíme:

- místo výkonu: Brno

- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu

- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci

- motivační ohodnocení

- pružná pracovní doba

- 25 dní dovolené

- 5 dní indispozičního volna

- příspěvek na stravování

- čerpání individuálních příspěvků FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)

- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních

- letní tábor pro děti zaměstnanců

- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky

- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven

- propracovaný vzdělávací program.

Platové podmínky:

- platový tarif v rozmezí od 20 130 Kč do 29 520 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

- osobní příplatek po zapracování od 2 952 Kč do 4 428 Kč

- zvláštní příplatek 2 150 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.

- možnost výkonnostních a cílových odměn.

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9838661

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 10.10.2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Jihomoravský kraj, náměstí Svobody 4, 602 00 Brno, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.

Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu (podatelna3000@fs.mfcr.cz) nebo prostřednictvím datové sítě do datové schránky (qdhny4c).

Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 300648 – odborný referent Oddělení registračního“.