Manager/managerka zahraničního nákupu
O pozici
O nás
Firma OBRETA je jedna z nejvýznamnějších firem v oblasti obalů v ČR s tradicí od roku 1992 s hlavním zaměřením na zásobování jednotlivých obchodů, řetězců, potravinářských výroben a provozů výrobních podniků a organizací obalovým materiálem v celé škále materiálů, barev a provedení a ráda vám poskytne prostor na to se v obchodu rozvinout.
Náplň práce:
• Kompletní péče o svěřené portfolio dodavatelů
• Udržování a rozvoj dlouhodobých partnerských obchodních vztahů
• Prohledávání zahraničního trhu a akvizice nových dodavatelů
• Pravidelná jednání s obchodními partnery
• Tvorba a zpracování poptávek a řešení specifických požadavků dodavatelů
Co od Vás očekáváme:
• Spolehlivost, samostatnost, cílevědomost
• Komunikační a vyjednávací schopnosti
• Pokročilá znalost angličtiny, pro pravidelné jednání s dodavateli
• Další cizí jazyk výhodou
• Znalost práce s PC, MS Office
• Zkušenost s obchodem výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
• Zázemí v rodinné rostoucí společnosti patřící mezi největší v republice
• Možnost osobního růstu, odpovědnou a důležitou pozici ve společnosti, seriózní přístup
• Nástup ihned/dohodou
• Smlouva na HPP
• Nákup sortimentu firmy za výhodné ceny
• Pružná pracovní doba (po-pá)
• Nadstandartní platové ohodnocení – nástupní plat 40 000Kč + flexibilní složka dle výsledků, bez platového stropu
• Stravenky, diety samozřejmostí, oblíbené akce (vánoční večírek apod.) v průběhu roku
• Mobilní telefon
• Notebook/PC
• Odborné vzdělávání
• Podpora vašich zajímavých nápadů
• Podporu osobního rozvoje a postupu
• Přátelský kolektiv
• Slevové programy
• Spolupráce na ambiciózních projektech
• Výkonnostní odměny
• Zázemí stabilní společnosti
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí