Quality manager v Olomouci_nástup od ledna 2025

Jméno/Firma
Lead - Project Advices s.r.o.
Pracoviště
Olomouc
Úvazek
Plný
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Zdravotnictví, farmacie
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

O nás

Regionální agentura práce s vlastním zázemím kamenné kanceláře v centru Brna, působící také v rámci náboru na severní Moravě a středních Čechách. Zaměřením realizace v oblasti automobilového průmyslu, logistiky, výroby včetně náboru specialistů / TPH pozic s přesahem do TOP managementu a vývoje. Nabídka práce na zkrácený úvazek i HPP dle individuální potřeby uchazeče o zaměstnání. Možnost dlouhodobé spolupráce s podporou náboru po celou dobu kandidáta do nástupu ke konkrétnímu zaměstnavateli.

O nás

Pro našeho klienta, českou společnost poskytující komplexní řešení v oblasti zdraví, krásy a výživových doplňků, hledáme vysoce motivovaného a zkušeného kandidáta na pozici Manažera kvality, který se stane klíčovým členem našeho profesionálního týmu.

Pokud jste odborníkem v oblasti managementu kvality a chcete se podílet na zajišťování vysoké úrovně našich produktů a služeb, pak je tato nabídka právě pro Vás.

Náplň práce:

  • Zabezpečení uplatňování procesů potřebných pro rozvoj QMS a vyhodnocování jejich efektivity.
  • Podávání písemných zpráv a návrhů opatření vrcholovému vedení společnosti.
  • Udržování QMS v souladu s Příručkou kvality a navazujícími dokumenty.
  • Realizace a vyhodnocování efektivnosti přijatých opatření k nápravě a preventivních opatření.
  • Zvyšování povědomí a integraci požadavků předpisů a zákazníků v celé organizaci a to s ohledem na praxi a praktické důsledky.
  • Vypracování nebo spolupráce při vypracování dokumentace systému řízení kvality , při identifikaci a popisu procesů SMK. 
  • Udržování dokumentaci v aktuálním stavu.
  • Organizace školení.
  • Provádení kontrol na pracovišti.
  • Provádět kontroly a revize laboratoře a související činnosti zabezpečované subdodavateli.

Co od Vás očekáváme:

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru managementu kvality nebo podobném oboru.
  • Minimálně 3 let praxe v oboru, pokud možno na stejné nebo obdobné pozici.
  • Certifikát interního auditora.
  • Pokročilá znalost práce na PC a velmi dobrá znalost MS Office, zvládnete práci s EP a Vision.
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
  • Znalost právních předpisů pro výrobu.
  • Znalost norem ISO 9001, 13485, 22716.
  • Řidičský průkaz sk. B. 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Atraktivní mzdové ohodnocení a bonusový systém.
  • Práci na hlavní pracovní poměr se smlouvou na dobu neurčitou. 
  • Možnost profesního růstu a seberealizace.
  • Pružnou pracovní dobu a možnost práce na dálku.
  • Automobil i k osobním účelům.
  • Příspěvek na stravování. 
  • Velim moderní pracovní prostředí s přátelským kolektivem. 

 

V případě zájmu o tuto pozici zašlete svůj životopis na níže uvedený e-mail. Těšíme se na setkání s Vámi a na společné prohlédnutí pracoviště našeho klienta.

Benefity

  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Služební auto
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Parkoviště