referent/ka Oddělení mezinárodního zdaňování II
O pozici
Charakteristika činnosti: - provádění daňových kontrol a dalších postupů dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů u subjektů se zahraniční majetkovou účastí, subjektů s majetkově, personálně nebo jinak propojenou činností
- vedení řízení o závazném posouzení způsobu tvorby ceny mezi spojenými osobami a související vyhotovení rozhodnutí
- provádění vyhledávací a analytické činnosti, detekování rizikových faktorů
- zpracování obecných zásad a postupů výkonu správy daní v oblasti problematiky převodních cen a mezinárodního zdaňování.
Požadujeme: - vzdělání: bakalářský nebo magisterský studijní program
- základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový
řád) a daní z příjmů (zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů)
- znalost účetnictví výhodou
- analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní
projev, schopnost argumentace
- znalost anglického jazyka výhodou, eventuálně vedle angličtiny také dalšího jazyka
- schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, ochota k práci
v terénu
- aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost. Nabízíme: - místo výkonu: Pardubice (pohovory se uskuteční na adrese služebního úřadu: Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7) - platové zařazení: platová třída 12, popř. další nárokové příplatky - předpokládaný den nástupu: 1.12.2024 - pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou) - možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou - zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu - stabilita a zázemí ve velké státní organizaci - motivační ohodnocení - pružná pracovní doba - 25 dní dovolené - 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky - možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven - propracovaný vzdělávací program.
Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 18.10.2024 na e-mail: Jakub.Charbulak@fs.mfcr.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400661 (PP)
nebo na adresu: VŘ 400661 (PP) Specializovaný finanční úřad nábř. Kpt. Jaroše 1000/7 170 00 Praha 7 kontaktní osoba: Mgr. Jakub Charbulák, telefon: 220 364 695. Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz)