Moderní společnost specializující se na integrovaná řešení v oblasti dodavatelského řetězce a skladování hledá zkušeného vedoucího skladu v Brně, který bude zodpovědný za veškerý provoz ve skladovém oddělení v rámci České republiky. Uzly společnosti fungují podle procesního rámce spravovaného Globálním manažerem provozu v Nizozemsku.
Popis pozice:
- Řízení pracovních kapacit, motivace a podpora zaměstnanců oddělení (jednosměnný provoz)
- Zajištění optimálních procesů ve spolupráci s Globálním manažerem provozu
- Dodržování KPI, vyhodnocení efektivity a návrh nápravných opatření v případě nesplnění
- Sjednocování činností s ostatními odděleními a udržování profesionálních interních a externích standardů
- Zajištění zásobování a řízení cyklických inventur, včetně vyřazování nadbytečných zásob a kontroly umístění
- Zavádění plánu 5S, organizace pracovního prostoru a nastavení správné údržby skladového vybavení
Profil kandidáta:
- Vysokoškolské vzdělání v oblasti logistiky nebo alespoň 2 roky zkušeností na obdobné pozici
- Pokročilá angličtina (min. B2) slovem a písmem kvůli denní komunikaci se zahraničními kolegy
- Zkušenost s vedením týmu a školením podřízených
- Samostatnost a chuť vylepšovat a optimalizovat procesy
Nabízíme:
- 13. plat, každý rok bez ohledu na plnění KPI - firemní politika
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Týden dovolené navíc
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Vzdělávací kurzy a školení
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Dovolená navíc
- 13., případně 14. plat
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na spoření / pojištění