Vedoucí Organizačního odboru – Praha 4 Lhotka
O pozici
O nás
Správa uprchlických zařízení MV
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra (SUZ MV) je praktickým realizátorem části migrační a integrační politiky státu. Mezi hlavní činnosti organizace patří provoz přijímacích středisek, pobytových středisek, integračních azylových středisek, zařízení pro zajištění cizinců a Center na podporu integrace cizinců. SUZ MV je rovněž generálním poskytovatelem integračních služeb v rámci Státního integračního programu.
Více o práci naší organizace se můžete dočíst na www.suz.cz.
Náplň práce:
Pojďte s námi dělat státní správu jinak. Staňte se novým členem vedení naší organizace – Správy uprchlických zařízení Ministerstva vnitra.
Hledáme vhodné kandidátky/kandidáty na pozici vedoucí Organizačního odboru (řídí Oddělení právní a Oddělení spisové služby).
Místo výkonu práce Praha 4, Lhotka – v budově Policejní akademie ČR.
Jsme zkušená, dynamická a progresivní státní organizace pracující s cizinci a uprchlíky.
Baví Vás práce s lidmi, dokážete navrhnout, obhájit a zrealizovat nejrůznější strategie i řídit tým spolupracovníků? Rozumíte právu a ideálně jste vystudoval/a právnickou fakultu?
Ozvěte se!
Zašlete nám, prosím, CV, motivační dopis a ve zkratce i Vaši vizi moderního přístupu k vedení týmu skrze tento pracovní portál. Budeme se těšit na setkání s Vámi.
Co bude především náplní Vaší práce?
• zodpovědnost za komplexní vedení odboru přímo řízeného ředitelem organizace,
• zodpovědnost a koordinaci agendy odboru, která zahrnuje nejen administrativní, legislativní a smluvní činnosti, ale i právní podporu a poradenství, agendu spisové služby, vč. koordinace a podílu na interních aktech řízení a agendu FKSP,
• spolupráce s vedoucími jednotlivých odborů a oddělení, aktivní komunikace se všemi zaměstnanci napříč celou organizací, komunikace s orgány státní správy a nejrůznějšími organizacemi, spoluvytváření firemní kultury a prostředí ve firmě,
• vedení týmu cca 12 lidí.
Co nabízíme?
- zajímavou a zodpovědnou činnost na vedoucí pozici jednoho z našich nejdůležitějších odborů,
- přátelský kolektiv kolegů,
- zařazení ve 14. platové třídě dle NV 341/2017 Sb., osobní příplatek a příplatek ze vedení,
- pružnou pracovní dobu, dle dohody možnost homeoffice,
- vzdělávací a jazykové kurzy,
- Fond kulturních a sociálních potřeb (po roce v organizaci),
- stravování v místě pracoviště za velmi příznivé ceny,
- zařízení MultiSport karty,
- mobilní telefon s tarifem i pro soukromé účely, počítač + notebook (lze využít zvýhodněné mobilní tarify i pro členy rodiny),
- finanční odměny při dosažení životního a pracovního jubilea,
- možnost využití sportovního areálu Policejní akademie zdarma (běžecký okruh, posilovna, bazén),
- 5 dnů indispozičního volna, 5 týdnů (200 hodin) dovolené.
Nástup nejlépe v září 2024/případně dle dohody.
Co Vás bude čekat ve Vámi řízených oddělení?
Oddělení právní zajišťuje:
- zpracování smluvní agendy, právních analýz a stanovisek,
- tvorbu interních aktů řízení,
- řešení pohledávek za organizaci,
- poskytování právní poradenské služby jednotlivým odborům SUZ MV,
- komunikaci se správními orgány a soudy, přípravu žalobních návrhů, uplatňování opravných prostředků, přestupkové řízení, zastupování při ústním jednání před soudy a jinými orgány a organizacemi a další související činnosti.
Oddělení spisové služby zajišťuje:
- komplexní metodickou, lektorskou, kontrolní a koordinační činnost v oblasti spisové služby,
- agendu překladů a tlumočení,
- spisovny (vč. 2 poboček se sídlem v Praze - Uhříněvsi a Kamýku nad Vltavou),
- agenda FKSP.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Fitness na pracovišti