Specialista prodeje - prodejna stavebnin Hradec Králové (M/Ž)

Jméno/Firma
OBB stavební materiály, spol. s r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

O nás

Naše OBB mělo nedávno 25 let. Za tu dobu stihlo:

  • vyrůst z jedné pobočky na 11 provozoven po celé republice
  • málokdo od nás odchází a i ten kdo odejde, chce dřív nebo později zpátky mezi nás
  • máme české srdce i hlavu a pravidla pro nás i ostatní stavíme na slušnosti a respektu
  • bereme se s humorem a práce nás baví
  • kdo umí, ten umí… a my chceme umět víc, proto se vzděláváme profesně, ale podporujeme i osobní zájmy a naše tradiční i netradiční koníčky

Vždy mezi sebe rádi přivítáme každého, kdo s námi bude sdílet naše hodnoty a pomůže nám rozvíjet naše OBB alespoň dalších 25 let :)

Právě teď hledáme pozitivně naladěnou kolegyni nebo kolegu, kteří by doplnili náš tým v Pticích!

„Naše firma je založena na neformálním pracovním prostředí, férovém přístupu ze strany vedení a otevřeném kolektivu. Prostě je to tu fajn a pohodička. Tečka. To je dneska důležité. A jsme stabilní firma, která ROSTE.“

Právě teď hledáme posilu do naší prodejny stavebnin v Hradci Králové!
Je to o Vás? Posuďte sami!

  • jste vstřícní, vlídní a umíte dobře naslouchat
  • jste pečliví, systematičtí a máte logické uvažování
  • ctíte pravidla a postupy
  • jste důslední a nevadí Vám ani rutinní práce, pokud má svůj účel
  • chcete prostě dotáhnout věci do konce


Co by Vás u nás čekalo?

  • denní komunikace s našimi zákazníky přímo na prodejně, telefonicky, či e-mailem. Odborné poradenství zaměřené na střechy a suchou stavbu. Naším společným cílem je 100% servis.
  • práce s objednávkovým systémem. Celý obchodní cyklus má pevně nastavené postupy, je nutné být důsledný jak při zadávání, tak i při kontrole jednotlivých dokladů, které na sebe navazují.
  • příprava různých podkladů, zadávaní potřebných dat do systému (příjem/výdej), objednávky zboží, dodací listy, fakturace, komunikace s dopravci, obsluha pokladny… samozřejmě zvedání telefonů, e-maily, vaření kafe…
  • budete prostě nepostradatelní! ????


Přidejte se k naší partě a pomozte nám táhnout za jeden provaz!

Za super výhody naší spolupráce považujeme:

  • smlouvu na hlavní pracovní poměr, v případě spokojenosti na neurčito
  • fixní měsíční mzdu a motivační osobní ohodnocení
  • jednosměnný provoz Po-Pá (8hod.)
  • volné víkendy, svátky i období mezi Vánočními svátky a Novým rokem
  • zaškolení pro nováčky v oboru a průběžnou podporu v adaptačním období
  • možnost profesního rozvoje a kariérního růstu
  • další vzdělávání a školení zaměřené na odborný rozvoj
  • zajímavé firemní akce, Vánoční večírky

Zaujali jsme vás? Tak pokud máte pár minut času, pošlete nám stručný životopis!

Těšíme se na vaše reakce!

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště