Asistentka
O pozici
O nás
Jsme přední výrobce designového nábytku, který spojuje estetiku s funkčností. Naše produkty najdete v předních prodejnách a interiérech po celé Evropě, i ve světě. Přinášíme nové trendy do světa designu. Nabízíme kvalitu, kompletní servis a profesionální přístup. Cílíme na nejvýznamnější značky v oboru.
Chcete být součástí světa, kde se design setkává s kvalitou a inovací? Hledáme posilu do týmu.
Jaké budou Vaše úkoly a co Vás čeká?
Pro zajištění veškerých administrativních činností, které podporují nebo přímo řeší činnosti a požadavky v rámci naší pobočky v Praze, pro plynulou spolupráci s účetním oddělením v oblasti fakturace a uzavírání zakázek hledáme motivovanou a organizačně zdatnou asistentku s běžnou znalostí anglického jazyka, která se připojí k našemu dynamickému týmu.
Pokud máte chuť pracovat v příjemném prostředí a podporovat naše aktivity, rádi Vás poznáme.
Jaké budou Vaše úkoly?
- Podpora obchodního týmu v každodenních činnostech.
- Zajištění podkladů pro fakturace a vystavování faktur.
- Veškeré administrativní činnosti v rámci obchodního procesu.
- Organizace schůzek a cestovních plánů.
- Přímá spolupráce s kolegy v kanceláři i v rámci Holdingu.
- Zajišťování veškerých činností spojených s chodem kanceláře.
- Zajišťování základních marketingových činností - správa facebooku, správa Linkedin, spolupráce s personálním a obchodním oddělením společnosti v této oblasti
- Správa databází a zákaznických informací
- Příprava reportů a analýz pro vedení
- Další administrativní úkoly dle potřeby
Co od Vás očekáváme a co je výhodou?
- SŠ/VŠ vzdělání (obor obchod, ekonomie nebo příbuzný výhodou)
- Máte praktické zkušenosti alespoň 1 rok?
- Máte znalost anglického jazyka? (další jazyky výhodou)
- Máte vynikající komunikační schopnosti?
- Máte odpovědný a pečlivý přístup?
- Pracujete rád/a v týmu, ale i samostatně?
- Jednáte rád/a s klienty?
- Máte výborné znalosti práce s MS Office? (znalost IS Pohoda vítána)
- Máte organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost?
- Máte ŘP skupiny B?
No, tak to jste člověk přesně do našeho týmu.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.
- Možnost profesního růstu a rozvoje v týmu, který se nebojí nových výzev.
- Odpovídající platové ohodnocení.
- 25 dní dovolené.
Pokud máte chuť pracovat v inspirujícím a dynamickém prostředí a pomáhat nám vytvářet krásné prostory, neváhejte a zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem.
Každého ze zájemců předem žádáme, aby se podrobně seznámil s náplní práce společnosti i s jejím výrobním programem na www.unibon.cz, kde zcela jistě získá lepší přehled o tom, co společnost dělá. Podmínky ohodnocení a spolupráce budou předmětem osobního pohovoru. Budeme se těšit na Vaše odpovědi.
Benefity
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti