Manažer/ka kanceláře – Vedení realitního týmu s lukrativní odměnou!

Jméno/Firma
Trefoil Reality, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Profese
Prodej a obchod
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

O nás

Jsme Trefoil Reality, realitní kancelář, která poskytuje kompletní servis v oblasti nemovitostí. Zaměřujeme se na prodej, pronájem a správu nemovitostí, a to s důrazem na profesionalitu a individuální přístup ke každému klientovi. Našim cílem je být spolehlivým partnerem při hledání ideálního bydlení nebo obchodní příležitosti. Záleží nám na tom, aby každý krok v procesu prodeje či pronájmu proběhl hladce, a proto dbáme na transparentnost a efektivní komunikaci.

Náš tým tvoří odborníci s dlouholetými zkušenostmi v oboru, kteří sledují aktuální trendy na trhu a neustále se zdokonalují, abychom mohli našim klientům nabídnout služby na nejvyšší úrovni.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Vedení a motivace týmu realitních makléřů (6–10 lidí) – budete koordinovat jejich každodenní činnosti a podporovat je v dosahování stanovených cílů.
  • Budování obchodních strategií – ve spolupráci s vedením budete nastavovat a realizovat strategie pro zvýšení prodejů.
  • Aktivní účast na realitním trhu – zapojíte se do prodeje a pronájmu nemovitostí v Praze a Středočeském kraji.
  • Organizace obchodních jednání s klienty – zajistíte hladký průběh obchodních schůzek.
  • Pravidelné vyhodnocování výsledků – budete průběžně sledovat a reportovat plnění cílů týmu vedení společnosti.

Bez čeho se u nás neobejdete?

  • Obchodní nadšení a drive – schopnost rychle reagovat na změny na trhu a motivovat tým k dosahování výsledků.
  • Zkušenosti s vedením týmu – umíte efektivně řídit a motivovat lidi k dosažení stanovených cílů.
  • Skvělé komunikační schopnosti – budete denně komunikovat s týmem i klienty, je proto důležité umět jasně a srozumitelně předávat informace.
  • Organizační schopnosti a time management – budete řídit svůj i týmový čas, abyste vždy dodrželi stanovené termíny.
  • Znalost práce na PC – nutností je uživatelská znalost MS Office a CRM systémů.

Aby vám šla práce lépe od ruky, bude se vám hodit:

  • Praxe v realitním sektoru či obchodním prostředí.
  • Zkušenost s nastavováním obchodních cílů a strategií.

Jak se staráme o své kolegy?

  • Nadstandardní platové podmínky – garantovaný měsíční příjem a provize z výsledků týmu.
  • Možnost kariérního růstu – růst s námi, budeme vás podporovat na vaší profesní cestě.
  • Komplexní zaškolení a průběžné vzdělávání – od začátku se můžete těšit na odborné semináře a školení.
  • Podpora týmu – právní zázemí, IT podpora, HR při náborech a marketingová podpora.
  • Flexibilní pracovní doba – nabízíme možnost přizpůsobit si pracovní režim dle vašich potřeb.
  • Přátelská firemní kultura – pracujeme v prostředí, kde vládne otevřenost, kreativita a podpora kolegů.

Proč vás bude bavit pracovat právě u nás?

Stanete se klíčovou osobností v úspěšné společnosti s možností seberealizace a finančního úspěchu. Pracovní prostředí, ve kterém každý přispívá ke společnému růstu, vám umožní růst profesně i osobnostně.

Pokud máte chuť přijmout tuto výzvu a stát se součástí našeho týmu, neváhejte nám zaslat svůj životopis. Na váš životopis odpovíme do 7 pracovních dní.

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště