Hledáme kolegu na pozici Sales & Event Specialist!

Jméno/Firma
Z-AGENCY s.r.o.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný, Zkrácený, Brigáda
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

Jste komunikativní, kreativní a máte vášeň pro organizaci akcí? Přidejte se k našemu týmu a podílejte se na realizaci jedinečných firemních akcí a teambuildingů!

Kdo jsme:

  • Jsme přímí realizátoři teambuildingových, zážitkových a rozvojových programů a na trhu působíme téměř 15 let.

  • Vyvíjíme, vlastníme a provozujeme herní platformu TerraHunt pro organizaci GPS a virtuálních akcí.

  • Náš širší tým tvoří desítky instruktorů, umělců, lektorů a sportovních profesionálů.

  • Sídlo a kanceláře máme v Brně, fyzické firemní akce organizujeme po celém Česku, Slovensku a blízkém zahraničí.

  • Online programy z virtuálního studia a vzdáleně spouštěné Treasure Hunty organizujeme po celém světě.

  • Organizujeme cca 300 firemních akcí ročně a chceme růst.

Co bude náplní vaší práce:

Obchod

  • Zpracování poptávek, tvorba nabídek a smluv, cenotvorba.

  • Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí - firmy, hotely, agentury a další potenciální partneři a klienti.

  • Komunikace a udržování dlouhodobých vztahů se současnými klienty.

Event management

  • Budete plánovat, pořádat a realizovat firemní akce a teambuidingy

  • Aktivní manažerská i instruktorská činnost.

Marketingové aktivity

  • Ve spolupráci s kolegy správa webu, emailové kampaně a networking

Kreativní a produkční činnost

  • Možnost se podílet na tvorbě nových programů, revize a úpravy stávajících.

Administrativa

  • Administrativní práce v kanceláři.

Požadujeme:

  • Výborné komunikační a organizační schopnosti.

  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.

  • Systematická práce, schopnost se soustředit na krátkodobé, střednědobé i dlouhodobé cíle.

  • Výbornou znalost českého a anglického jazyka.

  • Zkušenosti v oblasti B2B obchodu nebo event managementu.

  • Flexibilitu a ochotu cestovat.

  • Řidičský průkaz skupiny B, vlastní auto výhodou.

  • Znalost práce s PC a počítačovými programy (Google Workspaces, Libre Office, Google Meet, Zoom, MS Teams), shopnost se naučit práci s podnikovými systémy (CRM, Task Management System, TerraHunt), znalost práce se sociálními sítěmi (LinkedIn, Facebook, Instagram).

  • Kreativitu a nadšení pro nové projekty.

  • Práce vyžaduje každodenní přítomnost v kanceláři nebo na akcích. Proces organizace firemní akce vyžaduje permanentní komunikaci s ostatními členy obchodního a produkčního týmu. Nejedná se o práci, kterou by šlo vykonávat vzdáleně z domova.

Nabízíme:

  • Neformální prostředí kolegů z kanceláře i produkčního týmu.

  • Práci, při které se stoprocentně nebudete nudit.

  • Jasné kompetence a vysokou míru zodpovědnosti.

  • Pracovní úvazek HPP nebo DPP - preferujeme celý úvazek

  • Firemní telefon, možnost zapůjčení auta, kuchyňka s občerstvením.

  • Možnost účasti na rozvojových kurzech, kterými si budete zvyšovat kvalifikaci.

  • Mzdové ohodnocení dle praxe a dovedností (nástupní plat cca 35 000 - 45 000 CZK) - upřesníme si na případném pohovoru.

Jak se přihlásit:

Máte zájem stát se součástí našeho týmu? Zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail: zmidloch@z-agency.cz