Finanční manažer/ka program SOS povodně 2024
O pozici
Místo výkonu práce: Olomouc
Doba trvání: nástup ihned, 6 měsíců s možností prodloužení
Úvazek: plný
Přímý nadřízený: Vedoucí programu SOS povodně
Náplň práce, hlavní odpovědnosti:
Supervize a řízení finančních, provozních a administrativních procesů v jednotlivých kancelářích
Supervize a úkolování administrativního týmu
Koordinace administrace a vyplácení darovacích smluv
Dohled nad personálními a logistickými aspekty programu
Spolupráce s finančním ústředím ČvT a jednotlivými projektovými manažery
Dohled nad dodržováním finančních metodik
Práce s rozpočtem, sledování čerpání, sestavování finančních zpráv
Očekáváme:
VŠ/SŠ vzdělání nejlépe v ekonomickém oboru
Minimálně dvouletou praxi v oboru (možno uznat i praxi při VŠ)
Orientace v podvojném účetnictví
Perfektní znalost práce na PC (zejména Excel, Word, Outlook)
Orientaci v projektovém účetnictví a obecně ve výkaznictví
Orientaci v rozpočtování výhodou
Schopnost dotáhnout věci do konce
Pečlivost a samostatnost
Nabízíme:
Pestrou a smysluplnou práci v jedné z největších neziskových organizací v ČR
Práci, která má skutečný dopad na lepší životy konkrétních lidí postižených povodněmi
Profesní růst a metodickou podporu z ústředí organizace
Ubytování v místě výkonu práce
Flexibilní pracovní dobu a možností práce z domova
Skvělé kolegy v týmu, kteří sdílejí podobné hodnoty a zapálení pro věc
Otevřenou a neformální firemní kulturu
Mobilní telefon a notebook i k soukromým účelům
25 dnů dovolené za rok
Smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení
Multisport kartu
Jak se přihlásit?
Pokud máte o tuto pozici zájem, pošlete nám svůj životopis a stručný motivační dopis přes náš přihlašovací formulář.
Upozorňujeme, že budou kontaktováni pouze kandidáti, kteří postoupí do užšího výběru. Pohovory budou probíhat průběžně a pozice bude po obsazení uzavřena.