Asistent/ka vedení společnosti – bez AJ (35 - 40.000 Kč) #2366

Jméno/Firma
Jobs Contact
Pracoviště
Žďár nad Sázavou
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Silná, stabilní, technicky vyspělá a dynamicky se rozvíjející společnost přijme šikovnou kolegyni na pracovní pozici asistentka vedení společnosti.

Pokud máte rádi smysl pro pořádek, time – management Vám „šlape jako hodinky“ a silnou stránkou vaší osobnosti je aktivní přístup k práci? Tak to jste přesně náš člověk!

Ale nebojte :) Hledáme především fajn člověka, který k nám zapadne a bude spolehlivým a šikovným parťákem pro společnost.

 

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • činnost spojená s fungováním sekretariátu

  • účast a příprava zápisů z porad vedení a jednání statutárních orgánů

  • koordinace a příprava podkladů pro jednání

  • zpracování dokumentů v MS Office

  • administrativní podpora (evidence dokumentů, skenování, tisk, archivace, datové schránky)

  • plánování a organizování schůzek vedení skupiny

  • zajišťování oběhu a správy smluv a dalších dokumentů

  • příprava podkladů pro rozúčtování energií, správa smluvní dokumentace

Jaké znalosti a dovednosti musíš mít, aby se ti u nás pracovalo dobře?

  • minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou

  • praxe na obdobné pozici

  • dobré komunikační schopnosti v psaném i mluveném projevu, znalost AJ výhodou (ale ne podmínkou)

  • výborná znalost práce s balíčkem MS Office (vzorce, grafy i kontingenční tabulky)

  • spolehlivost při práci s obchodními a diskrétními informacemi

  • řidičský průkaz sk. B

Co Vám za odvedenou práci nabídneme?

  • dostanete prostor pro svou realizaci

  • firemní rekreační zařízení

  • vzdělávací kurzy, školení

  • firemní akce

  • bonusy/prémie, kafetérie

  • dovolená 5 týdnů

  • práce v příjemném prostředí moderních kanceláří

  • flexibilní začátek/konec pracovní doby

  • budete pracovat v dobře fungujícím týmu, který je ochotný kolegovi vždy pomoci

  • lokalita: Žďár nad Sázavou

 

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka, asistent, práce v administrativě, administrativní pracovník, administrativa, referent, obchodní asistent, fakturant, recepční, back office, front office,…

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!