Asistentka/HR support, finanční bonusy / prémie
Agentura Dream Job s.r.o.
Praha
Zkrácený
Angličtina
Administrativa
11. 10. 2024
O pozici
O nás
Jsme personální agentura, která se specializuje na spojení ideálníchkandidátů s otevřenými pozicemi v ověřených firmách.
Aktuálně hledáme na pozici: Asistentka/HR support.
Pro menší společnost v centru Prahy sháníme novou posilu v administrativě, která je schopná se rychle zorientovat v problematice daného úkolu a dobře si stanovovat preference. Oddělení se specializuje na vyhledávání a náborový proces zaměstnanců, převážně na manažerské pozice. Vaše práce bude velmi zajímavá, hodně o komunikaci, organizaci, ale i pečlivé administrativě. Budete zde využívat anglický jazyk, jak v psané, tak v mluvené formě. Lze se domluvit na hybridní spolupráci ( kancelář/home office).
Náplň práce:
- Příprava a kontrola textů pro náborové kampaně
- Podílení se na výběru vhodných uchazečů o pozici ( search, longlilist, shortlist)
- Korespondence s kandidáty a klienty ( info, follow up)
- Koordinace schůzek a agendy, kontrola aktivit
- Zápis ze schůzek, administrativa s tím spojená
- Spolupráce s marketingovým a IT oddělením
- Administrativní podpora manažerovi
- Dle seniority a nadání participace na projektech
- Využití angličtiny téměř na denní bázi
- Asistence u schůzek, jednáních - online, ale i osobně ( převážně v Praze)
- Vyřizování telefonátů a přidělených e-mailů
- Příprava podkladů pro přednášky na školách
Co od vás očekáváme:
- Dokončené bc. Vzdělání
- Velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
- Spolehlivost, pečlivost, profesionální projev v psané i mluvené podobě
- Denní aktivita cca 4 hodiny v domluvených časech
- Typ spolupráce – hybrid ( Praha), na IČO
- Praxe jako asistentka či v HR velmi vítána
- Praxe v zaměstnání min. 5 let
Co vám můžeme nabídnout:
Nabízíme základní plat 20-25.000,- CZK dle zkušeností a bonusy z projektů, na kterých se budete podílet.
Benefity
- Finanční bonusy / prémie