Administrativní pracovník - referent

Jméno/Firma
TÜV NORD Czech, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Náplň práce

  • Administrativní podpora obchodního oddělení: příprava dokumentů, správa kalendáře, administrativní úkoly.

  • Správa dokumentace obchodního oddělení: zajištění, že všechny dokumenty jsou aktualizovány, správně archivovány a snadno dostupné dle aktuálních interních nařízení.

  • Evidenční činnosti: správa smluv a objednávek.

  • Kontroling a finanční podpora: sledování obchodních výdajů, zajištění podkladů pro zpracování finančních reportů a analýz.

  • Podpora v obchodních aktivitách: pomoc při přípravě obchodních návrhů a analýz trhu.

Požadujeme

  • vzdělání SŠ s maturitou

  • organizační, komunikační a analytické schopnosti, pečlivost, důslednost, flexibilita

  • zkušenosti s podobnou pracovní pozicí

  • výborná znalost práce na PC - MS Office (Excel, Word), Outlook

  • jazykové schopnosti - angličtina

  • ochota se dále vzdělávat

  • řidičský průkaz sk. B

Nabízíme

  • dynamické pracovní prostředí v inovativní a růstové společnosti

  • zajímavou a zodpovědnou práci v příjemném kolektivu a tomu odpovídající mzdové ohodnocení

  • benefity: 5 týdnů dovolené + 3 dny sick day, stravenky Sodexo v hodnotě 194 Kč, příspěvek na rekreaci a sport, příspěvek na penzijní a životní pojištění, mobilní telefon

  • zaměstnání na dobu neurčitou, plný úvazek, lokalita Praha

  • nástup možný ihned nebo dohodou

Jak se přihlásit

Zašlete svůj životopis a motivační dopis na email: hradecka@tuev-nord.cz

Těšíme se na Vaše přihlášky a případnou spolupráci!

Pro případné informace se na nás neváhejte obracet.