Obchodně administrativní pracovník / oblast financí (až 70.000 Kč) #2365

Jméno/Firma
Jobs Contact
Pracoviště
Brno
Úvazek
Živnostenský list
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

4fin better together, společnost jejímž symbolem je profesionální majetkové poradentství, přijme šikovného kolegu či kolegyni na pracovní pozici obchodně administrativní pracovník

Sídlíme přímo v centru Brna, kde máme perfektní zázemí příjemných nových kanceláří, kde po zapracování bude jedna i jenom TVOJE :)

Pokud chcete pracovat v týmu, kde se vzájemně podporujeme a inspirujeme, tak se nám neváhej ozvat a domluvíme se na osobním setkání. Budeme se těšit.

 

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • komunikace se stávajícími i novými klienty

  • individuální řešení, která přesně odpovídají potřebám našich klientů

  • budování dlouhodobých vztahů s klienty a péče o jejich finanční majetek

  • jednání s bankovními institucemi, pojišťovnami apod.

  • pravidelná aktualizace klientského portfolia

  • práce na OSVČ, což Vám poskytuje svobodu a flexibilitu v práci

 

 

Jaké znalosti a dovednosti musíte mít, aby se Vám u nás pracovalo dobře?

  • minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou

  • výborné komunikační dovednosti: schopnost efektivně komunikovat s klienty i kolegy

  • analytické myšlení: Schopnost analyzovat finanční situace a navrhovat efektivní strategie

  • motivace: osobní rozvoj a aktivní hledání nových příležitostí

  • týmový duch: schopnost pracovat v kolektivu

  • flexibilita: přizpůsobit se různým situacím a požadavkům klientů

  • zodpovědnost: nést odpovědnost za své rozhodnutí a jednání

 

Benefity, které u nás získáte:

  • flexibilní pracovní doba: po zapracování budete mít možnost svobodného plánování pracovní doby

  • plnohodnotné, kompletní zaučení a podpora od vedoucího

  • kanceláře v centru Brna

  • odměna podle výkonu: možnost ovlivnit si svůj příjem v závislosti na vynaloženém úsilí a aktivitě

  • motivační benefity: v oblasti vzdělávání, firemních akcí a dalších odměn (např. luxusní dovolené v zahraničí, apod...)

  • individuální rozvoj: možnost osobního a profesního růstu a podpora ve vzdělávání

  • možnost poskytovat skutečnou hodnotu klientům a mít pozitivní dopad na jejich finanční situaci.

  • kariérní růst v rámci společnosti

  • lokalita: Brno

 

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: finanční porace, finanční specialista, finance, práce v oblasti financí, bankéř, práce v pojišťovně, makléř, obchodník, práce finance Brno, finanční konzultant, práce obchod Brno,…

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!