Obchodně administrativní pracovník / oblast financí (až 70.000 Kč) #2365
O pozici
4fin better together, společnost jejímž symbolem je profesionální majetkové poradentství, přijme šikovného kolegu či kolegyni na pracovní pozici obchodně administrativní pracovník
Sídlíme přímo v centru Brna, kde máme perfektní zázemí příjemných nových kanceláří, kde po zapracování bude jedna i jenom TVOJE :)
Pokud chcete pracovat v týmu, kde se vzájemně podporujeme a inspirujeme, tak se nám neváhej ozvat a domluvíme se na osobním setkání. Budeme se těšit.
Jaká bude Vaše náplň práce?
komunikace se stávajícími i novými klienty
individuální řešení, která přesně odpovídají potřebám našich klientů
budování dlouhodobých vztahů s klienty a péče o jejich finanční majetek
jednání s bankovními institucemi, pojišťovnami apod.
pravidelná aktualizace klientského portfolia
práce na OSVČ, což Vám poskytuje svobodu a flexibilitu v práci
Jaké znalosti a dovednosti musíte mít, aby se Vám u nás pracovalo dobře?
minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
výborné komunikační dovednosti: schopnost efektivně komunikovat s klienty i kolegy
analytické myšlení: Schopnost analyzovat finanční situace a navrhovat efektivní strategie
motivace: osobní rozvoj a aktivní hledání nových příležitostí
týmový duch: schopnost pracovat v kolektivu
flexibilita: přizpůsobit se různým situacím a požadavkům klientů
zodpovědnost: nést odpovědnost za své rozhodnutí a jednání
Benefity, které u nás získáte:
flexibilní pracovní doba: po zapracování budete mít možnost svobodného plánování pracovní doby
plnohodnotné, kompletní zaučení a podpora od vedoucího
kanceláře v centru Brna
odměna podle výkonu: možnost ovlivnit si svůj příjem v závislosti na vynaloženém úsilí a aktivitě
motivační benefity: v oblasti vzdělávání, firemních akcí a dalších odměn (např. luxusní dovolené v zahraničí, apod...)
individuální rozvoj: možnost osobního a profesního růstu a podpora ve vzdělávání
možnost poskytovat skutečnou hodnotu klientům a mít pozitivní dopad na jejich finanční situaci.
kariérní růst v rámci společnosti
lokalita: Brno
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: finanční porace, finanční specialista, finance, práce v oblasti financí, bankéř, práce v pojišťovně, makléř, obchodník, práce finance Brno, finanční konzultant, práce obchod Brno,…
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!