referent/ka Oddělení výkonu daní I

Jméno/Firma
Generální finanční ředitelství
Pracoviště
Ostrava
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Charakteristika činnosti:

- provádění daňové kontrolní činnosti se zaměřením na DPH, DPPO a silniční daň u velkých daňových subjektů,

- zodpovědnost za věcnou a formální správnost výstupních materiálů z prováděných činností (např. za vyhotovení rozhodnutí, úředních záznamů, protokolů),

- vedení jednání s daňovými subjekty, popřípadě s jinými osobami účastnými na daňovém řízení,

- vedení části spisů daňových subjektů za oblast spravovaných daní,

- provádění vyhledávací činnost v terénu,

- podílení se na zpracovávání analýz a statistik se zaměřením na vyhledávání rizik,

- vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí.

Požadujeme:

- vzdělání: bakalářský nebo magisterský studijní program,

- znalost daňových procesů,

- znalost daňových zákonů,

- znalost práce s PC - aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook),

- samostatnost, flexibilita, psychická odolnost, pečlivost,

- znalost IS ADIS výhodou,

- řidičské oprávnění sk. B výhodou,

- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.

Nabízíme:

- místo výkonu: Ostrava,

- platové zařazení: platová třída 11, popř. další nárokové příplatky,

- předpokládaný den nástupu: 1.12.2024,

- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou),

- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou,

- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,

- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,

- motivační ohodnocení,

- pružná pracovní doba,

- 25 dní dovolené,

- 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice,

- příspěvek na stravování,

- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii),

- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,

- letní tábor pro děti zaměstnanců,

- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,

- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,

- propracovaný vzdělávací program.

Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 09.10.2024 na e-mail: Mirko.Tichavsky@fs.mfcr.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400486 (PP)

nebo na adresu:

VŘ 400486(PP)

Specializovaný finanční úřad

nábř. Kpt. Jaroše 1000/7

170 00 Praha 7

kontaktní osoba: Ing. Mirko Tichavský, telefon: 596 651 130.

Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky

https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9836759