referent/ka Oddělení výkonu daní I
O pozici
Charakteristika činnosti:
- provádění daňové kontrolní činnosti se zaměřením na DPH, DPPO a silniční daň u velkých daňových subjektů,
- zodpovědnost za věcnou a formální správnost výstupních materiálů z prováděných činností (např. za vyhotovení rozhodnutí, úředních záznamů, protokolů),
- vedení jednání s daňovými subjekty, popřípadě s jinými osobami účastnými na daňovém řízení,
- vedení části spisů daňových subjektů za oblast spravovaných daní,
- provádění vyhledávací činnost v terénu,
- podílení se na zpracovávání analýz a statistik se zaměřením na vyhledávání rizik,
- vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí.
Požadujeme:
- vzdělání: bakalářský nebo magisterský studijní program,
- znalost daňových procesů,
- znalost daňových zákonů,
- znalost práce s PC - aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook),
- samostatnost, flexibilita, psychická odolnost, pečlivost,
- znalost IS ADIS výhodou,
- řidičské oprávnění sk. B výhodou,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Nabízíme:
- místo výkonu: Ostrava,
- platové zařazení: platová třída 11, popř. další nárokové příplatky,
- předpokládaný den nástupu: 1.12.2024,
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou),
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou,
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,
- motivační ohodnocení,
- pružná pracovní doba,
- 25 dní dovolené,
- 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice,
- příspěvek na stravování,
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii),
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
- letní tábor pro děti zaměstnanců,
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,
- propracovaný vzdělávací program.
Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 09.10.2024 na e-mail: Mirko.Tichavsky@fs.mfcr.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400486 (PP)
nebo na adresu:
VŘ 400486(PP)
Specializovaný finanční úřad
nábř. Kpt. Jaroše 1000/7
170 00 Praha 7
kontaktní osoba: Ing. Mirko Tichavský, telefon: 596 651 130.
Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky
https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9836759