Odborný referent/vrchní referent Oddělení kontrolní I ÚP Brno IV

Jméno/Firma
Generální finanční ředitelství
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Osoba na služebním místě vykonává tyto činnosti:

- Zajišťuje agendy fází daňového řízení v oblasti DPPO

- Zajišťuje výkon správy daní v souladu s příslušnými právními předpisy. Provádí postupy při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní. Stanovuje záznamní povinnosti a ukládá pokuty.

- Vyhotovuje zprávy o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovuje protokoly o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami, vyhotovuje úřední záznamy o průběhu postupu k odstranění pochybností.

- Zpracovává podklady potřebné pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích.

Požadujeme:

- středoškolské vzdělání,

- bezúhonnost,

- svéprávnost,

- potřebná zdravotní způsobilost

Co Vám nabízíme:

- místo výkonu: Brno

- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu

- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci

- motivační ohodnocení

- pružná pracovní doba

- 25 dní dovolené

- 5 dní indispozičního volna

- příspěvek na stravování

- čerpání individuálních příspěvků FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)

- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních

- letní tábor pro děti zaměstnanců

- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky

- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven

- propracovaný vzdělávací program

Platové podmínky

- platový tarif v rozmezí od 21 710 Kč do 31 820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

- osobní příplatek v rozmezí od 3 182 Kč do 4 773 Kč- zvláštní příplatek 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.

- možnost výkonnostních a cílových odměn.

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9836806

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 4.10.2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Jihomoravský kraj, náměstí Svobody 4, 602 00 Brno, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.

Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu (podatelna3000@fs.mfcr.cz) nebo prostřednictvím datové sítě do datové schránky (qdhny4c).

Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 300618 – odborný referent/vrchní referent Oddělení kontrolní I Odbor kontrolní“.