Copywriter / tvůrce obsahu webů

Jméno/Firma
ANFAS, spol. s r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Hledáme kreativní posilu na nelehkou misi

V hlavě máme někoho, kdo se nebojí výzev. Kdo se dokáže zeptat, aby dostal odpovědi na všechny, i ty nevyřčené otázky. Kdo ze smetiště informačního balastu zvládne vytáhnout těch pár omylem vysypaných klenotů, pro které v komunikaci zákazníka najde správné místo. A kdo v zájmu funkčního výsledku dokáže hodit do koše i ty nejlepší nápady.

Zatím se v popisu vidíš? Pár varování:

  • Důležitější než brilantní formulace jsou pro nás myšlenky, které se do sdělení podaří dostat. Za klíčovou kompetenci copywritera nepovažujeme umění psát, ale umění poslouchat.

  • Obsah je král. Text je jenom jedna jeho složka. Proto spíš než v textovém editoru pracujeme ve Figmě a Adobe InDesignu. Tam je TEXT dobře vidět v KONTEXTU. Pokud nástroje neovládáš, nevadí. Základní funkce zvládneš za odpoledne.

  • Nejvíce oceňujeme schopnost tvořit obsah webů a schopnost sestavit argumentaci pro firmu, službu nebo produkt. Hledáme spíš copywritera než content writera (viz článek).

A ještě tedy na upřesněnou:

  • Nemáme klasickou agenturní strukturu. Jsme parta kreativců a designérů s různými dovednostmi a s různým stupněm seniority. A podle typu projektu se dáváme do různých ad-hoc týmů. Práce je u nás pestrá.

  • AnFas dělá komerci! Naše práce musí prodávat a mít pro naše zákazníky přínos.

Pořád dobrý?

Full-time, part-time, remote? Jsme otevření různým způsobům spolupráce od částečných úvazků až po full-time. Netrváme na pevné pracovní době, ale počítej s tím, že je potřeba se potkávat. S kolegy i se zákazníky. Dost toho zvládáme “remote”, ale důležité konzultace (a vůbec důležité momenty) probíhají osobně.

Líbí se ti to? Pokud se chceš stát budoucí posilou týmu, napiš na prace@anfas.cz a:

  • v textu e-mailu napiš něco jako průvodní dopis - 2-3 věty o tom, proč se k nám hlásíš a kde bychom se mohli potkat, úplně stačí

  • přilož životopis

  • přilož ukázku několika (2-3) prací, ideálně s komentářem, pro jaký účel vznikly a jaké pro ně bylo zadání

  • ulehčíš nám život, když do předmětu mailu napíšeš: "COPY / Jméno Příjmení".

Moc díky a těšíme se.