Administrativní pracovník/ce

Jméno/Firma
ZEBR, s.r.o.
Pracoviště
Milovice
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody

Mzdové ohodnocení: 30-38.000 Kč (dle zkušeností)

Pracovní doba: flexibilní (po-pá, fix 8.00-14.00 hodin)

Co je vlastně náplní práce?

  • Zpracování příchozích objednávek od zákazníků,

  • zodpovědnost za expedici výrobků - příprava dokumentů, faktur, zajištění přepravy, včetně řešení celní deklarace,

  • komunikace se zákazníky,

  • administrativní správa e-shopu,

  • nákup komponentů a dalších skladových položek,

  • vyřizování objednávek zákazníků “face to face”, včetně hmotné odpovědnosti a s tím spojené agendy.,

  • Co byste ještě měli vědět?

  • Budete pracovat vmenším kolektivu oddělení lisovny, kde se zaměřujeme na výrobu komponentů pro oblast stínící techniky, a podílet se na jejím hladkém chodu.

Koho rádi uvítáme do týmu oddělení kvality?

  • Pečlivého člověka s ekonomickým vzděláním nebo praxí na obdobné pozici,

  • Pro zákaznicky smýšlejícího kolegu, který se bude aktivně starat o přání našich zákazníků a nezalekne se ani komunikace v cizím jazyce (znalost anglického jazyka slovem i písmem výhodou),

  • svědomitého člověka, který umí dotahovat do konce každodenní úkoly a nebojí se ani excelových tabulek.

Co nabízíme?

  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým,

  • podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj,

  • spravedlivý přístup,

  • firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek),

  • 13. mzdu v případě plnění plánu,

  • odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč),

  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sick days,

  • dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 47 Kč),

  • příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět),

  • zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky,

  • HPP se smlouvou na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou po plném zaučení

Kontakt: kariera@zebr.cz nebo tel:+420 770 145 688