JUNIOR SPRÁVCE RETAILOVÉHO ODDĚLENÍ
O pozici
Hledáte různorodou práci, u které se nebudete nudit?
Chcete se naučit něco nového a po zapracování se stát samostatným správcem našich klientů?
Jste rád/a, když je za Vámi vidět hotová práce, spokojení klienti a kolegové?
Máte rád/a administrativu, komunikaci s lidmi a práci se systémy?
Pokud ano, ozvěte se nám. Pozice je vhodná i pro absolventy a maminky. Velmi rádi Vás vše naučíme.
Vaší náplní práce bude podpora týmu a následně komplexní péče o svěřené portfolio našich klientů/administrativní činnost. Nejedná se o získávání nových klientů/obchod.
Čemu se budete věnovat:
v přednastavených systémech připravovat/vytvářet pestré modely nabídek pro naše klienty (například individuální pojištění vozidel, nemovitosti, odpovědnosti, cestovní pojištění atd.)
kompletovat příslušné podklady
připravovat, aktualizovat a evidovat pojistné smlouvy v interním systému
písemně a telefonicky komunikovat/udržovat dobré vztahy s našimi klienty a partnerskými pojišťovnami, aj.
Předpoklady:
kladný vztah k práci se systémy a čísly, základní analytické myšlení a schopnost komunikovat
SŠ vzdělání s maturitou
znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet
výborná znalost ČJ - slovem i písmem
Proč pracovat právě u nás/co nabízíme:
20 dnů dovolené (po zapracování navýšení na 25 dnů) + 5 personal days + zdravotní volno
práci v příjemném prostředí rodinného domu (žádný open space) se zahradou
zaučení probíhá přímo od zkušenějších kolegů, kteří vše potřebné naučí a jsou kdykoli k dispozici, pokud si s něčím nováček neví rady
zajišťujeme a hradíme potřebnou certifikaci, notebook, mobilní telefon
nabízíme práci na HPP, IČ, možnost zkráceného úvazku, home-office dle dohody
férové ohodnocení, lidský přístup a otevřené jednání
zaměstnanecké akce
nástup možný ihned
Chcete to u nás zkusit? Zašlete svůj životopis na e-mail: zachariasova@platinum.cz a my Vás budeme co nejdříve kontaktovat.
První kolo pohovoru probíhá on-line, druhé/finální je osobní pohovor.