Expert zákaznické kvality
O pozici
A je to tady! Hledáme doslova mistra komunikace a to proto, že budeš mít na starosti řešit reklamace, návštěvy a v neposlední řadě komunikaci s kolegy napříč celou firmou. A co dál? Staneš se odborníkem na standardy kvality v automobilovém průmyslu.
Hledáme parťáka či parťačku s praxí, plynulou angličtinou a schopností věci dotahovat do konce. Takže jestli si říkáš, že je to pozice šitá tobě na míru, tak neváhej a kontaktuj nás nebo nám rovnou zašli svůj životopis.
Co u nás budete dělat?
Budeš mít na starosti otázky týkající se kvality v rámci interních dodávek ze závodu do závodu.
Podporovat rozběh a sériovou výrobu při systematickém řešení rizik.
Budeš mí na starosti zajistit kvalitu komponentů elektrické nápravy pro elektromobilitu.
Mimo jiné budeš zařizovat reklamace v záručních případech.
Reporty zákazníkům budou na denní bázi.
Čeká tě mezinárodní spolupráce v mezioborových týmech při vývoji a výrobě nejnovějších elektrických náprav.
A v neposlední řadě budeš mít na starosti organizaci návštěv.
Co musíte znát, mít a umět?
SŠ nebo VŠ vzdělání strojního inženýrství, elektrotechniky nebo obdobné kvalifikace.
Plynulá znalost AJ, znalost NJ výhodou.
Znalost montážních postupů pro elektrické stroje.
Znalost analytiky, statistiky a metod kvality (FMEA, PLP, VQP, hodnocení vyspělosti procesů a projektů).
Znalost MS Office.
Být týmovým hráčem, pečlivost, samostatnost.
Odolnost vůči stresu.
Velmi dobré moderátorské, organizační a komunikační dovednosti.
Zkušenosti s jednáním se zákazníky výhodou.
Co Vám nabízíme
Flexibilní pracovní dobu.
Nástupní odměnu.
Možnost Home office.
5 týdnů dovolené.
13. a 14. mzda.
Příspěvek do cafeterie. dotované závodní stravování, výhodný mobilní tarif.
Sportovní aktivity, širokou škálu vzdělávání a věrnostní benefity.