Konzultant technické podpory O2
O pozici
Posuň se na zajímavou pozici a buď členem stabilního týmu lidí, které baví technologie, nové trendy v telekomunikaci a mají chuť hledat nová inovativní řešení v rámci digitalizace.
Jsme jednoduše Guru technické podpory O2.
A co vlastně děláme?
Komunikujeme telefonicky s našimi zákazníky, kterým pomáháme s řešením technických potíží, dotazy a nastavením naších služeb.
Nejsme prodejní call centrum, nicméně naší doménou je péče o technický stav služeb zákazníků a s tím určitě souvisí i doprodej hardwearu nebo služeb v rámci řešení požadavku.
Bez čeho to nepůjde?
Nemusíš být geek, ale měl bys mít alespoň základní znalosti v oblasti běžně používaných technologií jako je mobilní telefon, internet. Ten zbytek tě už naučíme.
Při práci budeš potřebovat logické myšlení a schopnost samostatného rozhodování.
Budeš komunikovat se zákazníky, takže bez základních komunikačních dovednosti a empatie se neobejdeš.
Základní informace k pozici:
Pracujeme ve více směnném provozu včetně víkendů (bez nočních směn).
Fixní základ 25 000 Kč (výplata nejpozději 10. den v měsíci je samozřejmostí).
Měsíční výkonnostní odměny v průměru 7 600 Kč (ti nejlepší si dokážou vydělat i 22 000 Kč měsíčně k výplatě navíc).
Kvartální odměny až 9 000 Kč.
Nástupní bonus 15 000 Kč.
Práce z domova v rozsahu až 60% pracovní doby.
Co pro tebe máme my?
Už žádné hlídání útraty za data a volání díky zaměstnaneckému tarifu.
Každé 3 roky příspěvek až 18 000 Kč na nový telefon.
18 000 benefit bodů na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
Body do O2 Knihovny v roční hodnotě 2 400 Kč na e-knihy nebo audioknihy.
Multisport kartu nejlepší vstupenku do wellness a fitka.
5 týdnů dovolené pro odpočinek.
Příspěvek na stravné ve výši 110 Kč na den.
Benzín nebo nafta u Shell za skvělou cenu díky slevové Shell kartě.