Asistent/ka obchodního střediska
O pozici
Naše společnost je již více než 16 let spolehlivým partnerem projektů v oblasti technického zabezpečení staveb. Zajišťujeme komplexní řešení, které spojuje know-how a technologii v oborech chlazení, vzduchotechniky, klimatizace, vytápění, měření a regulace.
Náplň práce:
administrativa spojená s obchodním procesem společnosti
objednávání OOPP
práce s ekonomickým systémem Pohoda - přijímání objednaného oblečení, nářadí aj. na sklad a následné vydávání technikům a montérům
kontrola, ohlídání a objednání veškerých školení
vedení evidence revizí nářadí a veškerých revizí na budově firmy + komunikace s technikem bezpečnosti
zajištění občerstvení na pracovišti
další dílčí úkoly s pojené s administrativou a zadáním od nadřízeného
Požadavky:
schopnost práce na PC (ES Pohoda, MS Office, a další)
pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost
řidičský průkaz skupiny B výhodou
ochota učit se
Nabízíme:
práci na částečný nebo plný úvazek
adekvátní mzdové ohodnocení dle možnosti úvazku
firemní telefon
firemní notebook
malý přátelský kolektiv
Nástup:
od 06.01.2025
Místo výkonu práce: Brno - Chrlice
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis na:
nedzbala@klimakom.cz
Kontakt: +420 733 373 172
KLIMAKOM, spol. s.r.o.
Zámecká 4, 643 00 Brno - Chrlice