ASISTENT/KA OBCHODU A MARKETINGU #2352
O pozici
Naše obchodní síť má více než stovku partnerských prodejen nábytku po celé České republice. Bavilo by Vás poskytovat jim potřebné zázemí a péči?
Už přes 30 let vyrábíme kvalitní český nábytek ve Vranovicích u Brna. Náš tým je plný kolegů všech věkových kategorií a všichni táhneme za jeden provaz.
Naši kolegové si na práci u nás nejvíce cení moderních kanceláří, pracovní dobu od 7:00 do 15:30 a dojezd z Brna do 30 minut.
Také u nás máte šanci vypracovat se z absolventa na profesionála v oboru.
Co u nás budete dělat?
spoluúčast na marketingových aktivitách, vyhodnocování kampaní
koordinace online i offline marketingu
zpracování marketingových požadavků od vedení firmy
pravá ruka k naší obchoďačce Lucce
spolupráce na organizaci obchodních akcí
administrativní práce a obchodní korespondence, zpracování měsíčních reportů
Co musíte znát, mít a umět?
komunikativní, příjemný na obchodní partnery v telefonické, psané i osobní rovině
tabulka v Excelu Vás nerozhodí, stejně tak základní práce s Google Workspace
máte dobré organizační schopnosti, jste spolehlivý a efektivní
znalost práce v účetním programu POHODA bereme jako výhodu
základní znalost programu CANVA je také do plusu
ochotný učit se novým věcem
aktivní řidič – čekají Vás cesty po okolí
Že vše neovládáte? Nevadí, naučíme Vás to. Opravdu je důležitá chuť do práce a nadšení.
Co Vám nabízíme
odpovídající mzdové ohodnocení (nástupní mzda je jen začátek, po zapracování pro Vás navrhneme individuální plán odměňování na 2 roky dopředu)
stravenkový paušál
20 dní dovolené
firemní benefity (např. nákup nábytku se slevou)
firemní akce (např. vánoční večírek, firemní grilovačky)
zaškolení a profesní rozvoj
přátelský podporující kolektiv (kolegové u nás pracují v průměru 5 let a déle)
zázemí stabilní rodinné firmy
místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice
termín nástupu: dle dohody, možný ihned
práce na HPP, plný úvazek
pracovní doba od 7:00 do 15:30 hod
Zaujala Vás nabídka a chcete být součástí české tradice? Pošlete životopis. Ozveme se Vám zpět a pozveme Vás na informativní schůzku.
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!