Asistentka ředitele společnosti
O pozici
vedení
Jsme českým tradičním výrobcem majonéz, tatarských omáček a dresingů. Sídlo společnosti je nedílně spjato od počátku roku 1970 s Českými Budějovicemi a Jihočeským krajem.
Silné postavení, nejen na celém českém trhu, nám pomáhá budovat naše značka „ZÁRUBOVA“, která je známá u širokého spektra spotřebitelů. Ať už jsou to profesionálové v oboru výroby lahůdek, gastronomie, pekařství nebo velkoobchodního prodeje. Taktéž obchodní řetězce vyhledávají naše retailové výrobky a oslovují nás pro spolupráci v privátních značkách.
Máte zkušenosti s administrativou, přípravou prezentací a velmi dobře komunikujete (i v anglickém/německém jazyce)? Pracovní náplň v roli asistentky ředitele je velice různorodá. Budete zajišťovat nejen administrativu, ale také se účastnit firemních porad vedení společnosti. Na této pozici budete pravou rukou ředitele společnosti, a proto jsou pro nás důležité předchozí zkušenosti na obdobné pozici.
Co bude náplní práce?
administrativní podpora ředitele společnosti
zadávat objednávky a faktury do firemního systému, fakturace
komunikace s obchodními partnery
správa, evidence, nákup firemních telefonů a SIM
správa a archivace firemních dokumentů
práce s MS Office (Excel, Outlook, PowerPoint)
příprava reportů a prezentací
Co požadujeme?
SŠ vzdělání
znalost anglického nebo německého jazyka - úroveň B2
dobrá znalost na PC MS Office (Excel, Outlook, PowerPoint)
velmi dobré organizační schopnosti a schopnost si určit priority
komunikativnost, samostatnost a příjemné vystupování
Co nabízíme?
práce na HPP, stálé zaměstnání ve stabilní české společnosti
možnost profesního rozvoje a školení
odpovídající finanční ohodnocení
kvalitní adaptační program
stravenkový paušál
Pluxee benefity
mobilní telefon
zvýhodněné mobilní hlasové, datové služby i pro rodinné příslušníky
Pokud Vás pozice zaujala a splňuje Vaše požadovaná kritéria, pošlete nám prosím životopis včetně fotografie na e-mail: sekret@zarubafood.cz