Manažer / manažerka náboru - Brno

Jméno/Firma
OPTIMIA
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Co říká OPTIMIA facility s.r.o. o pozici

Skupina OPTIMIA s celorepublikovou působností přijme do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Manažer náboru, manažer náborového týmu.

Hledáme kreativní osobnost, která ví, kam nejlépe zacílit náborovou kampaň, jak ji zrealizovat a efektivně vyhodnotit! Pokud máte zkušenosti s vedením, realizací náborových aktivit a chcete se podílet na rozvoji společnosti působící v oblasti facility managementu, výrobních procesů a zákaznické péče, pak je tato nabídka pro vás.

Co vás čeká?

Vedení a rozvoj týmu náborových pracovníků – budete mít na starosti tým, který se zaměřují na nábor pracovníků pro celou naši skupinu OPTIMIA.

Odpovědnost za proces náboru – budete připravovat a rozvíjet náborové strategie, abyste zajistili efektivní obsazení pozic jak interně, tak na realizovaných obchodních zakázkách.

Řízení výběrových řízení – budete organizovat interní výběrová řízení a aktivně se účastnit důležitých pohovorů.

Inzerce volných pracovních míst – budete zajišťovat správu inzerátů a aktualizaci obsahu na firemních webových profilech.

Administrativa – zajištění administrativní podpory náboru, včetně přípravy reportů a analýz.

Vaše hlavní úkoly:

Vypracování a realizace náborového konceptu – rozvoj náborových procesů se zaměřením na dělnické pozice a pozice pro osoby se zdravotním postižením.

Identifikace nových příležitostí na trhu práce – aktivní hledání nových kandidátů a rozšiřování databáze potenciálních zaměstnanců.

Spolupráce s ostatními útvary – komunikace a spolupráce v rámci skupiny OPTIMIA při nastavování procesů a pravidel.

Využívání kombinace náborových přístupů – tradičních a moderních náborových metod, včetně sociálních sítí a online platforem.

Analýza a vyhodnocení úspěšnosti náborových kanálů – pravidelně budete vyhodnocovat efektivitu náborových kanálů a na základě výsledků upravovat náborové strategie.

Sledování plnění náborových cílů – sledování a plnění dohodnutých termínů a kvalitativních standardů pro obsazení pracovních míst.

Co od vás očekáváme:

SŠ vzdělání s maturitou.

Zkušenosti v oblasti náboru minimálně 3 roky.

Schopnost navrhnout koncepci a řízení náborových aktivit.

Zkušenosti s vedením náborového týmu.

Znalost moderních náborových nástrojů a platforem.

Silné komunikační dovednosti a schopnost spolupracovat napříč týmy.

Pokud jste člověk, který se nebojí výzev, máte kreativní přístup k náboru a umíte efektivně kombinovat tradiční i moderní metody získávání pracovníků, jste tím pravým kandidátem!

Součástí výběrového řízení je více kolový proces, včetně osobních pohovorů, během kterých se vzájemně lépe poznáme a zjistíme, zda jste tou správnou posilou pro náš tým!

Pokud jste připraveni přinést nové nápady a energii do našeho týmu, neváhejte a zašlete nám svůj životopis. Máme rádi motivační dopisy, tak si na něm určitě dejte záležet. Napište nám, proč by Vás právě taková práce bavila a co ze svých zkušeností a znalostí byste v ní využili.

Proč k nám?

Perspektivní zaměstnání v příjemném prostředí stabilní a rostoucí české společnosti

Možnost výrazné seberealizace, samostatnosti a kariérního růstu

Přímá komunikace a podpora z managementu společnosti

Práce na hlavní pracovní poměr

Flexibilní rozvržení pracovní doby a možnost práce z domova (home office)

5 týdnů dovolené

Adekvátní mzdové ohodnocení

Služební vůz i pro osobní účely

Životopis s motivačním dopisem zasílejte na adresu: veronika.jedlickova@optimia.cz