Asistent zákaznického servisu - Decathlon
O pozici
zákaznický servis
Brno, Modřice
Zkrácený úvazek
V Decathlonu chceme zpřístupnit sport co nejvíce lidem a právě ty nám v tom můžeš pomoci. Do našeho týmu hledáme aktivní sportovce, kteří se nebojí přijímat výzvy a pomohou nám posouvat věci dopředu. Seber odvahu a připoj se k týmu Decathlon, který má touto dobou v Čechách více než 1900 spoluhráčů!
Maloobchodní prodej se v příštích pěti letech promění více než tomu bylo v posledních padesáti letech. V Decathlonu máme rádi výzvy. Nechceme tyto změny pouze sledovat, chceme je reálně tvořit spolu s sportovci, kteří mají chuť se realizovat, učit se, růst a zlepšovat věci kolem sebe.
V současné době hledáme komunikativní kolegy a kolegyně na zákaznický servis. Zvládneš připravit objednávku, vyřídit vrácení zboží nebo vyřešit reklamaci? Pokud ano, neváhej se připojit k našemu týmu.
Pokud ne, nemusíš mít strach, všechno tě naučíme!
Náš tým se v současné době skládá z několika stálých členů. Moc rádi, tě přivátáme mezi sebou.
U nás najdeš skvělé možnosti pro další kariérní růst a přátelský kolektiv, se kterým tě to bude bavit.
Jaké SKILLS u nás potřebuješ?
1 Sportovec
Běžnou součástí tvého života je sport a pohyb.
2 Ochota
Pro své kolegy i zákazníky jseš tu vždy, když tě potřebují.
3 Selský rozum
Ať se jedná o jednoduché či složité rozhodnutí, používáš selský rozum.
4 Mobilita
Víš, že když chceš růst a posouvat se dál, musíš občas změnit své působiště.
5 Zodpovědnost
Stavíš se čelem ke svým závazkům
6 Komunikace
Jseš rád/a mezi lidmi a s každým dokážeš najít společnou řeč.
7 Digital lover
Zvládáš samostatně pracovat s počítačem a mobilními aplikacemi.
Co se ti dále může hodit?
1 Angličtina
Se zahraničními kolegy se zvládneš domluvit i bez google překladače.
2 Odolnost vůči stresu
Dokážeš se vypořádat se stresovou situací a samostatně ji vyřešit.
Jak vypadá TVŮJ DEN?
Příprava objednávek
Připrava e-shopových objednávek k vyzvednutí.
Komunikace se zákazníkem
Samostatně řešíš požadavky zákazníků.
Procesy zákaznického servisu
Jsi zodpovědná/ý za veškeré procesy na zákaznickém servisu. Kompletace objednávek, vyřizování reklamací, apod.
Péče o zákazníky
Jsi první a poslední, koho zákazník na prodejně vidí. Snažíš se, aby zákazník odcházel vždy maximálně spokojený.
Široká škála BENEFITŮ
Využíváš příspěvek na sport nebo zvýhodněnou Multisportku.
Jsi ambasadorem Decathlonu, proto kupuješ naše výrobky se slevou 25 %.
Splněné cíle se ti promítají do výplat. Měsíčně až 10 % a ročně až do výše 2 platů.
U nás můžeš otestovat všechno sportovní vybavení.
V Decathlonu se můžeš stát akcionářem firmy a tím si zhodnotit své úspory.
Odpočinek je důležitý, proto si každý rok dopřáváš 25 dnů dovolené.
Každý měsíc utužuješ kolektiv pravidelným sportem. Na meetinzích společně s týmem oslavuješ dosažené cíle.
Svoji pracovní dobu nastavuješ zodpovědně a flexibilně podle svých možností.