HR & Back office (M/Ž) Praha
O pozici
O nás
Co říká M2C o pozici
Rád/a komunikujete s lidmi a chcete se pohybovat v HR? Hledáme zapáleného a dynamického kolegu/kolegyni, který se nebojí výzev, je zodpovědný, má rád různorodou práci, je empatický a spokojenost zaměstnanců je pro něj prioritou.
Zaškolování na pozici bude probíhat postupně od vedoucí oddělení, budete totiž její pravou rukou !
Chcete být součástí týmu, kde se rozhodně nebudete nudit a kde váš přínos bude skutečně vidět? Pak čtěte dál!
Náplň práce:
• Koordinace administrativních úkolů
• Správa firemní a HR dokumentace
• Komunikace s dodavateli a externími partnery
• Organizace firemních aplikací
• Zpracování podkladů pro účetnictví
• Komunikace s úřady
• Podpora vedení společnosti
• Samostatné vedení projektů
• Péče o aktivní zaměstnance
Co od Vás očekáváme:
• Znalost MS Office na výborné úrovni (Word, Excel, PowerPoint) – každodenní využití
• Organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost
• Komunikativní a proaktivní přístup
• Schopnost řešit problémy a pracovat pod tlakem
• Znalost angličtiny na komunikativní úrovni je výhodou, nebudete však komunikovat na denní úrovni
Co Vám můžeme nabídnout:
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Oporu od kolegů, které kolem sebe budete mít
• Přátelské prostředí
• Kancelář v centru Prahy
• Načerpání spousty zkušeností napříč nejen oborem HR, které se vám kdekoli v budoucnu mohou hodit
• Možnost kariérního růstu v dynamickém prostředí společnosti
• Firemní vzdělávání
• MultiSport kartu
• Zvýhodněné volání O2
• Happy days
Kontakt:
Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář a rádi se s vámi o nabídce detailněji pobavíme!
Benefity
- Sickdays
- Kariérní růst
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Zálohy ze mzdy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí