Specialista zákaznické péče s NJ
O pozici
Praha 9, CZ
Telefonní operátor
Práce na plný úvazek
Vzdělání není podstatné
Posilujeme zákaznickou podporu o člověka, který se postará o naše německy mluvící zákazníky. Zní to dobře? Tak mrkni na pozici a dej nám o sobě vědět!
Co tě tu čeká
Pomocí osobního přístupu budeš německým zákazníkům maximálně zlepšovat zážitek z nákupu. Zákazník je u nás vždycky na prvním místě a ty budeš styčná plocha mezi ním a Knihobotem.
Budeš odpovídat na telefony a e-maily, to vše v němčině.
Pomůžeš zákazníkům i dodavatelům vyřešit každý problém. Když nedorazí knížky v pořádku, když se vyskytnou problémy s naceněním, když nedorazil domluvený kurýr… nebo cokoliv dalšího. Nebojíme se ničeho a řešení vymýšlíme klidně přímo při hovoru. :)
Co bys měl/a umět
Potřebuješ profesionální němčinu slovem i písmem. Minimálně na úrovni C1.
Neobejdeš se ani bez angličtiny na komunikativní úrovni. Samotný tým je sice český, ale část interní komunikace je v angličtině. Stejně jako informační báze.
Praxe není potřeba, vše tě naučíme.
Velmi dobré komunikační dovednosti. Se zákazníky budeš mluvit každý den.
Schopnost pohotově reagovat a improvizovat, když je třeba. Občas budeš trochu kouzlit a kreativita ti při tom bodne.
Co ti nabízíme
Parádní kolektiv, který by se pro spokojenost zákazníka přetrhnul.
Zákaznická podpora funguje od pondělí do pátku od 8-20 hod.
Spolupráci na plný úvazek.
Po roku spolupráce týden placeného volna navíc, po dvou letech dokonce dva týdny.
Bonusy po zapracování.
Plně hrazené stravenky v hodnotě 107 Kč.
20% slevu na knihy, VIP tarif na prodej knih (80 %, 29 Kč), parkování u kanceláří na Kolbence.
MultiSportka, rozvojový budget.
Práci v našlapané a opravdu rychle rostoucí firmě. Několik let po sobě pořád zdravě rosteme, a to teprve začínáme pořádně šlapat na plyn. Ostatně tady se můžeš mrknout na příspěvek našeho CEO Dominika.
Tereza Myšáková
tereza.mysakova@knihobot.cz