Accounting team leader
O pozici
Máš zkušenosti s vedením týmu? Účetní standardy máš v malíku a láká tě směr digitální „paperless“ účtárny? Nabízíme ti skvělou příležitost stát u zrodu něčeho nového. Pro brněnský tým hledáme nového team leadera.
Jsme VITOM realitní ekosystém - umíme vyřešit vše ohledně nemovitostí na jednom místě. V roce 2014 jsme jako první na českém realitním trhu začali nabízet správu nemovitostí pod značkou GarantovanyNajem.cz. Tato služba majitelům nabízí 100% jistotu pravidelného přijmu a zbavuje je všech starostí a rizik spojených s pronájmem.
Podnikáme vědomě a usilujeme o co nejudržitelnější přístup k bydlení a nemovitostem. Stavíme na lidech a majitelům nemovitostí, podnájemníkům i našemu týmu plníme, co jim na očích vidíme. Tebe u nás čeká VITOM Klub, který tě vytáhne na pravidelné akce, týmové snídaně a dá ti možnost s partou skvělých kolegů sdílet víc než jen práci. Společně všichni pracujeme na neustálém zlepšování a rozvoji, abychom byli tou nejlepší verzí sebe sama.
Staň se součástí uvědomělé firmy, která jde příkladem a vytváří lepší svět.
Brno
HPP
ihned
Co u nás budeš dělat?
Vést a rozvíjet účetní tým. Budou na tobě měsíční zpětné vazby a hodnocení členů týmu, rozšiřování odbornosti a budování silného oddělení financí.
Účtovat svěřenou agendu ve VITOM realitním ekosystému (VRE) s cílem mít vše včas hotové, obzvlášť když se to týká zákonných termínů. Plánování kapacit a organizaci práce máš ve svých rukou.
Koordinovat včasné, správné a kompletní zpracování měsíční účetní závěrky a ve spolupráci s datovými analytiky i přípravu finančních výkazů a reportů pro management.
Proaktivně vysvětlovat účetní otázky, řešit potenciální rizika nebo nejasnosti v účetních postupech a podílet se na optimalizaci a automatizaci interních procesů směrem k naší vizi „paperless“ účtárny.
Zastupovat skupinu VRE v komunikaci s úřady, daňovým poradcem a bankami při dodání pravidelných podkladů.
Co od tebe čekáme?
Perfektní znalost českých účetních standardů, účetních postupů a souvztažností, znalost zákona o DPH, orientace v dalších daňových zákonech je určitě výhodou - neřešíme roky v oboru, jen kvalitu znalostí.
Zkušenosti s vedením týmu, rozvojem jednotlivých pracovníků a ideálně i podporováním pocitu wellbeingu napříč týmem.
Odpovědnost za dodržování zákonných termínů pro podání daňových přiznání, vyúčtování, statistik, zaúčtování transakcí dle platných účetních standardů, řádné vedení pokladních knih.
Schopnost naučit se efektivně pracovat se systémy, jako je Pohoda, wflow, MS Office nebo náš interní systém na iOS.
Zájem o trendy a moderní technologie, obzvlášť potom přesah do controllingu a reportování ve spolupráci s BI a datovými analytiky.
Proaktivitu, systematičnost, pečlivost.
Co ti nabízíme?
Práci, která dává smysl. Práci, kde se dobře cítíš, jsi respektován/a a opečováván/a. Prostě práci, do které se ráno těšíš.
Stabilní odměnu od 50-55 tisíc korun dle zkušeností.
Tvůj osobní růst je pro nás prioritou. K ruce dostaneš supervizora, se kterým si vytvoříš adaptační plán a plán pravidelného vzdělávání tobě na míru.
Férový přístup, kdy spolu mluvíme na rovinu, umíme se navzájem pochválit, ale taky se ozvat, když se nám něco nelíbí.
Nejčastěji oceňovanou část práce ve VITOMu - partu super kolegů, kteří tě nikdy nenechají ve štychu. Spojují nás stejné hodnoty, podle kterých žijeme jak v pracovním, tak v soukromém životě.
Kanceláře ve stylu wellbeingu, které vyhrály prestižní ocenění Kanceláře roku.
Děti i vychovaní mazlíčci jsou u nás vítáni.
Firemní kavárnu a zdravé občerstvení kdykoli během dne na dosah ruky.
20 dní dovolené, 3 sick days, den volna na narozeniny, dny dovolené navíc za odpracované roky.
Po 3 měsících si můžeš pronajmout byt z portfolia Garantovaného nájmu za zvýhodněných podmínek.
Výběrové řízení má dvě kola, první s naší personalistkou může proběhnout online, na druhé se zakladatelem firmy a vedoucí účetního oddělení tě pozveme osobně k nám do kanceláří na adrese Táborská 48, Brno-Židenice. Nečeká tě žádný kroužkovací test, všechno probereme jako profesionálové.