Accounting team leader

Jméno/Firma
VITOM realitní ekosystém
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Máš zkušenosti s vedením týmu? Účetní standardy máš v malíku a láká tě směr digitální „paperless“ účtárny? Nabízíme ti skvělou příležitost stát u zrodu něčeho nového. Pro brněnský tým hledáme nového team leadera.

Jsme VITOM realitní ekosystém - umíme vyřešit vše ohledně nemovitostí na jednom místě. V roce 2014 jsme jako první na českém realitním trhu začali nabízet správu nemovitostí pod značkou GarantovanyNajem.cz. Tato služba majitelům nabízí 100% jistotu pravidelného přijmu a zbavuje je všech starostí a rizik spojených s pronájmem.

Podnikáme vědomě a usilujeme o co nejudržitelnější přístup k bydlení a nemovitostem. Stavíme na lidech a majitelům nemovitostí, podnájemníkům i našemu týmu plníme, co jim na očích vidíme. Tebe u nás čeká VITOM Klub, který tě vytáhne na pravidelné akce, týmové snídaně a dá ti možnost s partou skvělých kolegů sdílet víc než jen práci. Společně všichni pracujeme na neustálém zlepšování a rozvoji, abychom byli tou nejlepší verzí sebe sama.

Staň se součástí uvědomělé firmy, která jde příkladem a vytváří lepší svět.

  • Brno

  • HPP

  • ihned

Co u nás budeš dělat?

  • Vést a rozvíjet účetní tým. Budou na tobě měsíční zpětné vazby a hodnocení členů týmu, rozšiřování odbornosti a budování silného oddělení financí.

  • Účtovat svěřenou agendu ve VITOM realitním ekosystému (VRE) s cílem mít vše včas hotové, obzvlášť když se to týká zákonných termínů. Plánování kapacit a organizaci práce máš ve svých rukou.

  • Koordinovat včasné, správné a kompletní zpracování měsíční účetní závěrky a ve spolupráci s datovými analytiky i přípravu finančních výkazů a reportů pro management.

  • Proaktivně vysvětlovat účetní otázky, řešit potenciální rizika nebo nejasnosti v účetních postupech a podílet se na optimalizaci a automatizaci interních procesů směrem k naší vizi „paperless“ účtárny.

  • Zastupovat skupinu VRE v komunikaci s úřady, daňovým poradcem a bankami při dodání pravidelných podkladů.

Co od tebe čekáme?

  • Perfektní znalost českých účetních standardů, účetních postupů a souvztažností, znalost zákona o DPH, orientace v dalších daňových zákonech je určitě výhodou - neřešíme roky v oboru, jen kvalitu znalostí.

  • Zkušenosti s vedením týmu, rozvojem jednotlivých pracovníků a ideálně i podporováním pocitu wellbeingu napříč týmem.

  • Odpovědnost za dodržování zákonných termínů pro podání daňových přiznání, vyúčtování, statistik, zaúčtování transakcí dle platných účetních standardů, řádné vedení pokladních knih.

  • Schopnost naučit se efektivně pracovat se systémy, jako je Pohoda, wflow, MS Office nebo náš interní systém na iOS.

  • Zájem o trendy a moderní technologie, obzvlášť potom přesah do controllingu a reportování ve spolupráci s BI a datovými analytiky.

  • Proaktivitu, systematičnost, pečlivost.

Co ti nabízíme?

  • Práci, která dává smysl. Práci, kde se dobře cítíš, jsi respektován/a a opečováván/a. Prostě práci, do které se ráno těšíš.

  • Stabilní odměnu od 50-55 tisíc korun dle zkušeností.

  • Tvůj osobní růst je pro nás prioritou. K ruce dostaneš supervizora, se kterým si vytvoříš adaptační plán a plán pravidelného vzdělávání tobě na míru.

  • Férový přístup, kdy spolu mluvíme na rovinu, umíme se navzájem pochválit, ale taky se ozvat, když se nám něco nelíbí.

  • Nejčastěji oceňovanou část práce ve VITOMu - partu super kolegů, kteří tě nikdy nenechají ve štychu. Spojují nás stejné hodnoty, podle kterých žijeme jak v pracovním, tak v soukromém životě.

  • Kanceláře ve stylu wellbeingu, které vyhrály prestižní ocenění Kanceláře roku.

  • Děti i vychovaní mazlíčci jsou u nás vítáni.

  • Firemní kavárnu a zdravé občerstvení kdykoli během dne na dosah ruky.

  • 20 dní dovolené, 3 sick days, den volna na narozeniny, dny dovolené navíc za odpracované roky.

  • Po 3 měsících si můžeš pronajmout byt z portfolia Garantovaného nájmu za zvýhodněných podmínek.

Výběrové řízení má dvě kola, první s naší personalistkou může proběhnout online, na druhé se zakladatelem firmy a vedoucí účetního oddělení tě pozveme osobně k nám do kanceláří na adrese Táborská 48, Brno-Židenice. Nečeká tě žádný kroužkovací test, všechno probereme jako profesionálové.