Sales & Event Specialist

Jméno/Firma
Z-AGENCY s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

O nás

  • Jsme přímí realizátoři teambuildingových, zážitkových a rozvojových programů a na trhu působíme téměř 15 let.

  • Vyvíjíme, vlastníme a provozujeme herní platformu TerraHunt pro organizaci GPS a virtuálních akcí.

  • Náš širší tým tvoří desítky instruktorů, umělců, lektorů a sportovních profesionálů.

  • Sídlo a kanceláře máme v Brně, fyzické firemní akce organizujeme po celém Česku, Slovensku a blízkém zahraničí.

  • Online programy z virtuálního studia a vzdáleně spouštěné Treasure Hunty organizujeme po celém světě.

  • Organizujeme cca 300 firemních akcí ročně a chceme růst.

Náplň práce:

Obchod

  • Zpracování poptávek, tvorba nabídek a smluv, cenotvorba.

  • Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí – firmy, hotely, agentury a další potenciální partneři a klienti.

  • Komunikace a udržování dlouhodobých vztahů se současnými klienty.

Event management

  • Budete plánovat, pořádat a realizovat firemní akce a teambuidingy

  • Aktivní manažerská i instruktorská činnost.

Marketingové aktivity

  • Ve spolupráci s kolegy správa webu, emailové kampaně a networking

Kreativní a produkční činnost

  • Možnost se podílet na tvorbě nových programů, revize a úpravy stávajících.

Administrativa

  • Administrativní práce v kanceláři.

Co od Vás očekáváme:

  • Výborné komunikační a organizační schopnosti.

  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.

  • Systematická práce, schopnost se soustředit na krátkodobé, střednědobé i dlouhodobé cíle.

  • Výbornou znalost českého a anglického jazyka.

  • Zkušenosti v oblasti B2B obchodu nebo event managementu.

  • Flexibilitu a ochotu cestovat.

  • Řidičský průkaz skupiny B, vlastní auto výhodou.

  • Znalost práce s PC a počítačovými programy (Google Workspaces, Libre Office, Google Meet, Zoom, MS Teams), shopnost se naučit práci s podnikový systémy (CRM, Task Management System, TerraHunt), znalost práce se sociálními sítěmi (LinkedIn, Facebook, Instagram).

  • Kreativitu a nadšení pro nové projekty.
  • Práce vyžaduje každodenní přítomnost v kanceláři nebo na akcích. Proces organizace firemní akce vyžaduje permanentní komunikaci s ostatními členy obchodního a produkčního týmu. Nejedná se o práci, kterou by šlo vykonávat vzdáleně z domova.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Neformální prostředí kolegů z kanceláře i produkčního týmu.
  • Práci, při které se stoprocentně nebudete nudit.
  • Jasné kompetence a vysokou míru zodpovědnosti.
  • Pracovní úvazek HPP nebo DPP - preferujeme celý úvazek
  • Firemní telefon, možnost zapůjčení auta, kuchyňka s občerstvením.
  • Možnost účasti na rozvojových kurzech, kterými si budete zvyšovat kvalifikaci.
  • Mzdové ohodnocení dle praxe a dovedností (nástupní plat cca 35 000 - 45 000 CZK) - upřesníme si na případném pohovoru.

Benefity

  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí