Sales & Event Specialist
O pozici
O nás
-
Jsme přímí realizátoři teambuildingových, zážitkových a rozvojových programů a na trhu působíme téměř 15 let.
-
Vyvíjíme, vlastníme a provozujeme herní platformu TerraHunt pro organizaci GPS a virtuálních akcí.
-
Náš širší tým tvoří desítky instruktorů, umělců, lektorů a sportovních profesionálů.
-
Sídlo a kanceláře máme v Brně, fyzické firemní akce organizujeme po celém Česku, Slovensku a blízkém zahraničí.
-
Online programy z virtuálního studia a vzdáleně spouštěné Treasure Hunty organizujeme po celém světě.
-
Organizujeme cca 300 firemních akcí ročně a chceme růst.
Náplň práce:
Obchod
-
Zpracování poptávek, tvorba nabídek a smluv, cenotvorba.
-
Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí – firmy, hotely, agentury a další potenciální partneři a klienti.
-
Komunikace a udržování dlouhodobých vztahů se současnými klienty.
Event management
-
Budete plánovat, pořádat a realizovat firemní akce a teambuidingy
-
Aktivní manažerská i instruktorská činnost.
Marketingové aktivity
-
Ve spolupráci s kolegy správa webu, emailové kampaně a networking
Kreativní a produkční činnost
-
Možnost se podílet na tvorbě nových programů, revize a úpravy stávajících.
Administrativa
-
Administrativní práce v kanceláři.
Co od Vás očekáváme:
-
Výborné komunikační a organizační schopnosti.
-
Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
-
Systematická práce, schopnost se soustředit na krátkodobé, střednědobé i dlouhodobé cíle.
-
Výbornou znalost českého a anglického jazyka.
-
Zkušenosti v oblasti B2B obchodu nebo event managementu.
-
Flexibilitu a ochotu cestovat.
-
Řidičský průkaz skupiny B, vlastní auto výhodou.
-
Znalost práce s PC a počítačovými programy (Google Workspaces, Libre Office, Google Meet, Zoom, MS Teams), shopnost se naučit práci s podnikový systémy (CRM, Task Management System, TerraHunt), znalost práce se sociálními sítěmi (LinkedIn, Facebook, Instagram).
- Kreativitu a nadšení pro nové projekty.
- Práce vyžaduje každodenní přítomnost v kanceláři nebo na akcích. Proces organizace firemní akce vyžaduje permanentní komunikaci s ostatními členy obchodního a produkčního týmu. Nejedná se o práci, kterou by šlo vykonávat vzdáleně z domova.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Neformální prostředí kolegů z kanceláře i produkčního týmu.
- Práci, při které se stoprocentně nebudete nudit.
- Jasné kompetence a vysokou míru zodpovědnosti.
- Pracovní úvazek HPP nebo DPP - preferujeme celý úvazek
- Firemní telefon, možnost zapůjčení auta, kuchyňka s občerstvením.
- Možnost účasti na rozvojových kurzech, kterými si budete zvyšovat kvalifikaci.
- Mzdové ohodnocení dle praxe a dovedností (nástupní plat cca 35 000 - 45 000 CZK) - upřesníme si na případném pohovoru.
Benefity
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí