Manažer prodejny – roční bonus

Jméno/Firma
Albert Česká republika, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Profese
Prodej a obchod
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

O nás

Albert je známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Nabízíme práci a příležitosti pro rozvoj širokému spektru profesí a cílových skupin – od absolventů škol všech úrovní přes maminky po mateřské a rodičovské dovolené po aktivní důchodce; od provozních profesí v našich prodejnách přes jejich management až po vysoce specializované pozice v mnoha odděleních naší centrály nebo v logistice.

V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!  

Hledáme zkušeného kolegu, který bude efektivně řídit prodejnu a vést svůj tým. Pomozte nám naplňovat a rozvíjet strategii, v rámci které usnadňujeme našim zaměstnancům každodenní práci díky digitálním technologiím a poskytujeme skvělý servis našim zákazníkům.

Co vám nabízíme

  • bonus ve výši 20% z roční mzdy na základě splnění cílů
  • 15% slevu na nákup 5x ročně
  • absolvování manažerské akademie
  • podílení se na nastavování procesů
  • inovativní a moderní prostředí prodejen
  • dovolenou navíc dle délky pracovního poměru
  • mobilní telefon i pro soukromé účely

Co u nás budete dělat

  • řídit svěřenou prodejnu, plnit klíčové ukazatele
  • dodržovat firemní standardy a procesy
  • vést, motivovat a rozvíjet své zaměstnance
  • zajišťovat zákazníkům vysokou kvalitu služeb

Co od vás očekáváme

  • SŠ vzdělání
  • min. 2 roky praxe na odpovídající vedoucí pozici
  • schopnost vést a rozvíjet tým
  • dobré komunikační dovednosti
  • orientaci na výsledek
  • zodpovědnost
  • znalost práce na PC

Jaký jsme zaměstnavatel

  • podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci 
  • klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup  
  • dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity  
  • jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně 
  • zaměstnáváme více než 20 000 kolegů 
  • jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize 
  • obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků 
  • působíme na trhu od roku 1991 
  • máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.