IT Support Specialist (4hod/denně)
O pozici
Náš nový kolega nebo kolegyně, který/á se bude aktivně podílet na IT podpoře, se v naší společnosti setká s ERP systémem, zákaznickým call centrem i ServiceDeskem, moderní IT infrastrukturou spravovanou různými partnery, cloudovými službami Azure, webovými aplikacemi, integrací aplikací i vlastním vývojem. Naše IT prostředí se dynamicky mění, takže o výzvy rozhodně není nouze.
Jaké činnosti na vás čekají?
řešení IT incidentů a požadavků (samostatně nebo s naším ServiceDeskem v zahraničí)
podpora koncových uživatelů po celé České republice
instalace nových PC, nastavení sítí, řešení individuálních požadavků
participace při práci na mezinárodních projektech
Od vás uvítáme, pokud máte:
min. SŠ vzdělání (nebo studujete VŠ)
znalost MS Office 365
aktivní znalost angličtiny (využití na denní bázi)
základní znalost programování, sítí, databází (MS SQL) je výhodou
vstřícnost a pochopení vůči koncovým uživatelům
ochotu učit se nové věci a posouvat se dále
řidičský průkaz skupiny B
Proč se k nám přidat?
jsme tým lidí, které jejich práce baví
pracujeme pro úspěšnou mezinárodní společnost
vítáme proaktivitu a nové nápady
pracovní doba je 4 hodiny denně (ideálně dopoledne nebo dle dohody)
spolupráce možná na dohodu (hledáme dlouhodobou spolupráci)
nástup je možný ihned
Zaujali jsme vás? Pokud ano, zašlete nám svůj životopis.