Technický konzultant

Jméno/Firma
JOBka.cz
Pracoviště
Plzeň
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Plny úvazek | Hybrid | Česká republika (2x týdně v Plzni) | Nástup ihned | Fixní mzda + kvartální prémie

Rosteme. Měníme způsob, jakým firmy komunikují se svými zaměstnanci – a ty můžeš být u toho! Staň se technickým konzultantem JOBky – uživatelsky nejoblíbenější aplikace pro firemní komunikaci a nejrychleji rostoucím produktem v této oblasti. Budeš pomáhat při implementaci našeho produktu a integracích našich technologií, komunikovat s koncovými zákazníky (B2B) a také dodavateli.

Čeká tě aktivní komunikace online i osobně, protože budeš pravou rukou našich zákazníků od výroby aplikace až po náběh a registraci zaměstnanců. Pravidelně vyrazíš přímo na „místo činu“ a budeš parťákem, který se zákazníky úspěšně rozjíždí i dotahuje projekty. Současně budeš podporou pro naše obchodníky při technických a integračních konzultacích.

Naučíme tě zodpovídat technické dotazy, dostat do malíku téma bezpečnosti a navrhovat specifická řešení při propojení JOBky s jinými systémy. Díky tvé skvělé koordinaci bude i rozvoj aplikací na míru naprostá brnkačka!

O nás:

  • JOBku aktuálně používá 230 firem s více než 130 000 zaměstnanci,

  • působíme v Česku, na Slovensku a po celé Evropě,

  • obsluhujeme TOP firmy na trhu (Saint Gobain, Continental, PPL, Bosch, DB Schenker a

  • mnoho dalších),

  • jsme Deloitte Nejrychleji rostoucí firma roku 2023 v České republice,

  • máme stovky skvělých hodnocení od uživatelů v Apple Store a Google Play.

Co od tebe očekáváme?

  • řidičský průkaz skupiny B,

  • komunikativní znalost angličtiny B2+,

  • komunikační schopnosti (komunikace s českymi i zahraničními klienty),

  • samostatnost při organizaci práce,

  • technická zdatnost: zjišťování potřeb zákazníka a tvorba technických zpráv pro oddělení vývoje k nacenění. Základní znalost propojení systémů (neboj, programovat nebudeš),

  • flexibilita při pravidelnych vyjezdech ke klientům,

  • znalost systémů Excel a grafických programů (Canva, Photoshop) na uživatelské úrovni,

  • zájem o nové technologie a aplikace,

  • ochotu učit se neustále nové věci,

  • pozitivní a proaktivní přístup k životu a práci.

Co budeš dělat?

  • aktivní komunikace se zákazníky (on-line i osobně) od výroby aplikace až po její úspěšný náběh ve firmě,

  • osobní asistence při registraci zaměstnanců,

  • vytváření statistik používání aplikace a řešení poimplementačních procesů,

  • analýza a vylepšování stávajících aplikací,

  • konzultace s klienty a návrh integrací a speciálních řešení na míru,

  • nastavení současných integrací a modulů naší aplikace,

  • účast na schůzkách se zástupci IT oddělení našich zákazníků,

  • odpovídání na dotazy týkající se bezpečnosti.

Co nabízíme na oplátku?

  • fixní mzdu a kvartální prémie,

  • služební telefon a notebook – možnost výběru (i Apple),

  • 25 dní dovolené a 3 dny Sick days,

  • flexibilní pracovní dobu s možností home office,

  • možnosti školení dle vlastního vyběru,

  • stravenkovy paušál,

  • ovoce, svačinky v kanceláři a káva samozřejmostí,

  • kurzy angličtiny,

  • nepovinné firemní i nefiremní akce,

  • relaxační zóna (šipky, PlayStation/Xbox, ping-pong),

  • benefity od našich externích partnerů - Sphere, uLékaře, Verdikto, Edenred,

  • podílíš se na rozvoji produktu – nápady vítáme a konzultujeme,

  • skvěly kolektiv nadšenců.

Pokud tě tato vyzva zaujala, neváhej a zašli nám tvůj životopis. Staň se součástí tymu, ktery tvoří budoucnost firemní komunikace!