Technický konzultant
O pozici
Plny úvazek | Hybrid | Česká republika (2x týdně v Plzni) | Nástup ihned | Fixní mzda + kvartální prémie
Rosteme. Měníme způsob, jakým firmy komunikují se svými zaměstnanci – a ty můžeš být u toho! Staň se technickým konzultantem JOBky – uživatelsky nejoblíbenější aplikace pro firemní komunikaci a nejrychleji rostoucím produktem v této oblasti. Budeš pomáhat při implementaci našeho produktu a integracích našich technologií, komunikovat s koncovými zákazníky (B2B) a také dodavateli.
Čeká tě aktivní komunikace online i osobně, protože budeš pravou rukou našich zákazníků od výroby aplikace až po náběh a registraci zaměstnanců. Pravidelně vyrazíš přímo na „místo činu“ a budeš parťákem, který se zákazníky úspěšně rozjíždí i dotahuje projekty. Současně budeš podporou pro naše obchodníky při technických a integračních konzultacích.
Naučíme tě zodpovídat technické dotazy, dostat do malíku téma bezpečnosti a navrhovat specifická řešení při propojení JOBky s jinými systémy. Díky tvé skvělé koordinaci bude i rozvoj aplikací na míru naprostá brnkačka!
O nás:
JOBku aktuálně používá 230 firem s více než 130 000 zaměstnanci,
působíme v Česku, na Slovensku a po celé Evropě,
obsluhujeme TOP firmy na trhu (Saint Gobain, Continental, PPL, Bosch, DB Schenker a
mnoho dalších),
jsme Deloitte Nejrychleji rostoucí firma roku 2023 v České republice,
máme stovky skvělých hodnocení od uživatelů v Apple Store a Google Play.
Co od tebe očekáváme?
řidičský průkaz skupiny B,
komunikativní znalost angličtiny B2+,
komunikační schopnosti (komunikace s českymi i zahraničními klienty),
samostatnost při organizaci práce,
technická zdatnost: zjišťování potřeb zákazníka a tvorba technických zpráv pro oddělení vývoje k nacenění. Základní znalost propojení systémů (neboj, programovat nebudeš),
flexibilita při pravidelnych vyjezdech ke klientům,
znalost systémů Excel a grafických programů (Canva, Photoshop) na uživatelské úrovni,
zájem o nové technologie a aplikace,
ochotu učit se neustále nové věci,
pozitivní a proaktivní přístup k životu a práci.
Co budeš dělat?
aktivní komunikace se zákazníky (on-line i osobně) od výroby aplikace až po její úspěšný náběh ve firmě,
osobní asistence při registraci zaměstnanců,
vytváření statistik používání aplikace a řešení poimplementačních procesů,
analýza a vylepšování stávajících aplikací,
konzultace s klienty a návrh integrací a speciálních řešení na míru,
nastavení současných integrací a modulů naší aplikace,
účast na schůzkách se zástupci IT oddělení našich zákazníků,
odpovídání na dotazy týkající se bezpečnosti.
Co nabízíme na oplátku?
fixní mzdu a kvartální prémie,
služební telefon a notebook – možnost výběru (i Apple),
25 dní dovolené a 3 dny Sick days,
flexibilní pracovní dobu s možností home office,
možnosti školení dle vlastního vyběru,
stravenkovy paušál,
ovoce, svačinky v kanceláři a káva samozřejmostí,
kurzy angličtiny,
nepovinné firemní i nefiremní akce,
relaxační zóna (šipky, PlayStation/Xbox, ping-pong),
benefity od našich externích partnerů - Sphere, uLékaře, Verdikto, Edenred,
podílíš se na rozvoji produktu – nápady vítáme a konzultujeme,
skvěly kolektiv nadšenců.
Pokud tě tato vyzva zaujala, neváhej a zašli nám tvůj životopis. Staň se součástí tymu, ktery tvoří budoucnost firemní komunikace!