Asistent/ka
O pozici
Hledáme pravou ruku nejen pro našeho CEO Dominika, ale pro nás všechny. Občas u nás totiž vládne chaos, který potřebujeme zkrotit. Pokud mezi tvé silné stránky patří samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a žádný úkol pro Tebe není dost velký, ozvi se nám!
Typ úvazku: Plný
Místo výkonu práce: Přemyslovců 1014/45, Ostrava, 709 00
Nástup: ihned, nebo podle domluvy
Jaká bude Tvoje náplň práce a co potřebujeme?
běžná administrativní činnost a vyřizování věcí, které budou potřeba
vyřizování e-mailové i psané korespondence
komunikace a ověřování, v jakém stavu jsou aktuálně domluvené věci
organizace kalendáře a hlídání úkolů, ať je vše splněno včas
spolupráce s celým týmem
Co od Tebe očekáváme?
že umíš používat běžné kancelářské programy (Word, Excel, Google Aplikace)
pokud máš praxi s podobnou pozicí, je to určitě výhoda, ale ne nutnost
máš pozitivní přístup, příjemné vystupování slovem i písmem
umíš si pohlídat nejen svou práci, ale i včasné plnění úkolů od ostatních, se kterými budeš v kontaktu
jsi aktivní řidič/řidička (osobní automobil - skupina B) a není pro Tebe problém někde zajet a něco vyřídit
zodpovědnost, samostatnost, organizační schopnost - tyto atributy jsou pro danou pozici důležité
Co nabízíme?
smlouvu na HPP
motivující finanční ohodnocení
20 dnů dovolené a 2 sick-days v roce
firemní iPhone, Macbook
jsme PET friendly kancelář (pokud máš psa nebo kočku, klidně je vezmi s sebou)
možnost interního vzdělávání (přístup k zakoupeným školením v oblasti internetového marketingu, osobního rozvoje, případně si můžeš relevantní školení najít a zaplatíme Ti ho)
skvělé kolegy v týmu, přátelské prostředí, včetně i třeba dobré kávy, energy drinků, společných snídaní/obědů, vodní dýmky nebo firemních výletů
Zaujala Tě tato nabídka?
Budeme rádi, když se nám ozveš na kariera@venira.cz
zašli svůj životopis, nebo odkaz na LinkedIn a své sociální sítě
všem zájemcům se ozveme zpět a dále se na všem domluvíme