Referent/ka zákaznického servisu pro německý trh
O pozici
Nečekej, až ti život sám napíše novou profesní kapitolu. Pojď ji tisknout rovnou s námi.
Baví tě komunikovat se zákazníky a navíc v němčině? Chceš být jejich podporou? Pokud ano, pak pozice Referenta zákaznického servisu je skvělou příležitostí právě pro Tebe!
Tak nečekej, až ti život sám napíše profesní kapitolu. Pojď ji tisknout rovnou s námi!
CO TĚ ČEKÁ:
spolupráce na vzniku knihy od přijetí objednávky až po termín expedice hotových knížek
péče o přidělené portfolio našich zákazníků
denní komunikace e-mailem i po telefonu se zákazníky v německém jazyce, proto by měla být Tvá úroveň němčiny alespoň B2
příprava cenových nabídek pro zákazníky a zápis a správa zakázek v počítačovém systému
denní komunikace s kolegy napříč firmou ohledně rozpracovanosti svých zakázek
stahování tiskových dat pro další zpracování a příprava smluv
CO POŽADUJEME:
vzdělání SŠ/VŠ
německý jazyk na úrovni B2,C1
samostatnost, spolehlivost
dobré komunikační schopnosti
organizační schopnosti
znalost práce na PC
CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT
práci v přední evropské tiskárně knih
zajímavou práci v ryze české firmě
zkušenosti v polygrafii
5 týdnů dovolené
služby rehabilitačního pracovníka - 12 návštěv za rok zdarma
příspěvek na penzijní připojištění do výše 500 Kč
příspěvek na závodní stravování
příspěvek k narození dítěte 5.000 Kč
vzdělávání v interním školícím centru
zábavu na firemních akcích
další benefity a náhled do prostředí naší firmy najdeš na www.finidr.cz
NÁSTUP
termín nástupu ihned
PRACOVNÍ DOBA
zkrácená 7,5 hodiny