Referent/ka zákaznického servisu pro německý trh

Jméno/Firma
FINIDR, s.r.o.
Pracoviště
Český Těšín
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Nečekej, až ti život sám napíše novou profesní kapitolu. Pojď ji tisknout rovnou s námi.

Baví tě komunikovat se zákazníky a navíc v němčině? Chceš být jejich podporou? Pokud ano, pak pozice Referenta zákaznického servisu je skvělou příležitostí právě pro Tebe!

Tak nečekej, až ti život sám napíše profesní kapitolu. Pojď ji tisknout rovnou s námi!

CO TĚ ČEKÁ:

  • spolupráce na vzniku knihy od přijetí objednávky až po termín expedice hotových knížek

  • péče o přidělené portfolio našich zákazníků

  • denní komunikace e-mailem i po telefonu se zákazníky v německém jazyce, proto by měla být Tvá úroveň němčiny alespoň B2

  • příprava cenových nabídek pro zákazníky a zápis a správa zakázek v počítačovém systému

  • denní komunikace s kolegy napříč firmou ohledně rozpracovanosti svých zakázek

  •  stahování tiskových dat pro další zpracování a příprava smluv

CO POŽADUJEME:

  • vzdělání SŠ/VŠ

  • německý jazyk na úrovni B2,C1

  • samostatnost, spolehlivost

  • dobré komunikační schopnosti

  • organizační schopnosti

  • znalost práce na PC

CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT

  • práci v přední evropské tiskárně knih

  • zajímavou práci v ryze české firmě

  • zkušenosti v polygrafii

  • 5 týdnů dovolené

  • služby rehabilitačního pracovníka - 12 návštěv za rok zdarma

  • příspěvek na penzijní připojištění do výše 500 Kč

  • příspěvek na závodní stravování

  • příspěvek k narození dítěte 5.000 Kč

  • vzdělávání v interním školícím centru

  • zábavu na firemních akcích

  • další benefity a náhled do prostředí naší firmy najdeš na www.finidr.cz

NÁSTUP

  • termín nástupu ihned

PRACOVNÍ DOBA

  • zkrácená 7,5 hodiny