Digitální designér (Medior/Senior)

Jméno/Firma
Freelo.io
Pracoviště
Pardubice
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

  • Pardubice/Remote

  • Digital touchpoints

  • Aplikace

  • UI/UX Design

  • Webdesign

  • Video

Budeš potřebovat

  • 3+ roky zkušeností s designováním webů ideálně pro B2B zákazníky.

  • Zkušenosti s designováním digitálních aplikací.

  • Umět ovládat Figmu na profi úrovni - tzn. na projektech denně používáš funkce jako Auto Layout, Components, Prototyping a další.

  • Schopnost a chuť rychle se učit nové nástroje, postupy, trendy apod.

  • Cit pro detail v oblasti UI a zkušenosti s UX u aplikací a webů.

  • Zájem o online aplikace a nástroje.

  • Umět číst a psát anglicky.

  • Chuť pořádně máknout na smysluplných věcech.

Na této pozici budeš:

Navrhovat produktový web Freela

  • Vysvětlovat benefity funkcí pro uživatele jednoduchou a atraktivní grafikou.

  • Navrhovat a designově udržovat komplexní web v souladu s brandem.

  • Aplikovat UX techniky pro zvýšení konverzního poměru.

Vylepšovat design produktu Freela

  • Při navrhování budeš vycházet ze zpětné vazby, výzkumů a tržních trendů a tvých UX zkušeností.

  • Budeš změny dělat chytře vzhledem k dennímu využívání produktu desetitisíci uživateli. Jsme pracovní nástroj a nechceme uživatelům znepříjemňovat práci častými a velkými změnami.

  • Budeš přicházet s konkrétními nápady, které Freelo udělají lépe použitelné, jednodušší na používání a modernější jak pro obyčejné uživatele tak pro power usery.

  • Vyzkoušej si zdarma Trial Freela, ať víš, do čeho jdeš.

  • Tvou velkou výhodou může být, pokud se vyznáš v HTML/CSS kódování a zvládáš úpravy v DevTools pro potřeby rychlého prototypování.

Konkrétně

  • Podílet se na spuštění faceliftu loga (máme těsně před rebrandem) a zajištění konzistence napříč touchpointy.

  • Navrhovat bannery pro výkonnostní reklamy.

  • Spolupracovat s marketingovým oddělením při tvorbě kampaní.

  • Vylepšovat web na základě podnětů z obchodního/marketingového/produktového oddělení.

  • Diskutovat s produktovým týmem nad UX/UI nových i stávajících funkcí

  • Designovat na základě dat a informací z výzkumu.

Obecně

  • Spravovat vizuální stránku všech digitálních touchpointů a zajišťovat konzistentní a kvalitní vizuální zážitek napříč marketingem, webem a produktem pro potenciální i stávající uživatele Freela.

Stříhat a tvořit videa (výhodou, ne podmínkou)

  • Tvořit video podcasty, reelska, youtube shorts a další.

  • Video changelogy a mikro animace na webu.

  • Budeš zodpovědný/á za atraktivní video výstup.

  • Natáčení má na starosti někdo jiný, ale můžeš u toho být, bude-li to dávat smysl.

Co nabízíme

  • Odměna 50.000 - 80.000 Kč. Výši řešíme s každým individuálně, dle znalostí, zkušeností a výsledků.

  • K platu jsou 2 krát ročně odměny v závislosti na tom, jak se produktu daří.

  • Full-time dle domluvy.

  • 20 dní dovolené + 1 den navíc za každý odpracovaný rok ve Freelu.

  • 10 Sickdays.

  • Dostaneš firemní Macbook.

  • Parkování v blízkosti kanceláře kousek od centra Pardubic.

  • Polohovatelné stoly pro zdravou páteř.

  • Budeme tě podporovat ve tvém dalším vzdělávání.

  • Kvalitní káva z kávovaru a sypané čaje.

  • 3 hodiny na sport týdně v rámci pracovní doby - posilka, tabata, běh (vše je samozřejmě dobrovolné).

  • Společné posezení - grilovačka, snídaně a obědy, deskovky, pokec, pití, …

  • Dog-friendly office.

  • Pracovat budeš v krásných kancelářích nové budovy Višňovka kousek od centra Pardubic

  • Když všechno funguje, není problém mít v týdnu párkrát home-office. (chceš-li pracovat na full-remote, rádi to s tebou prodiskutujeme)