Správce/správkyně daní a poplatků
O pozici
O nás
Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici správce/správkyně daní a poplatků v odboru daní, poplatků a cen.
Úplné oznámení o výběrovém řízení naleznete na úřední desce MHMP v rubrice Volná místa a kariéra na MHMP https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BV3A5MI%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BV3A5MI/UD_vyberove-rizeni_DPC_0041_0045_spravce-poplatku_VR174-24.pdf
Náplň práce:
- kontrola plateb místních poplatků, vyřizování žádostí o vrácení přeplatků, rozhodování o zvýšení poplatku, vyhotovování platebních výměrů
- provádění místních šetření a kontrol místních poplatků včetně zpracování zpráv o daňové kontrole
- vyhotovování rozhodnutí o opravných prostředcích v rámci daňového řádu
- zpracovávání statistických podkladů a přehledů
- zajišťování spisové služby
Co od Vás očekáváme:
- vzdělání VOŠ/SŠ s maturitní zkouškou
- orientační znalost daňového řádu
- orientační znalost v zákoně o místních poplatcích
- dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, internet)
- komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- samostatnost, pečlivost
- vítána praxe ve veřejné správě
Co Vám můžeme nabídnout:
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 9, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
- po zapracování možnost občasné práce z domova
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- pracoviště v centru Prahy
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
- benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost využití Multisport karty
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy.
Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 11. října 2024 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na ubytování
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na dovolenou
- Firemní školka