Finanční Ředitel

Jméno/Firma
PROFITUBE PROTECH s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

O nás

Česká společnost PROFITUBE PROTECH s.r.o. patřící do skupiny PROFITUBE s 30-letou historií (založeno 1994) hledá zkušenou kolegyni-kolegu na pozici FINANČNÍ ŘEDITEL.

Skupina PROFITUBE je skupina technologických firem působících na území celé České republiky s dceřiným obchodním zastoupením v Polsku a na Slovensku. Skupina PROFITUBE patří mezi leadry v oboru projektování, dodávky, montáže a servisu technologických celků především nemocničních dopravních systémů (pneumatická doprava vzorků) a automatizovaných lékáren a laboratoří.    Uvedené činnosti realizuje napřímo pro koncové zákazníky případně pro generální dodavatele staveb. Skupina smluvně zastupuje evropské výrobce kvalitních technických zařízení. Více info na www.PROFITUBE.eu.

Náplň práce:

  • vedení ekonomického oddělení a účetnictví, k dispozici je v oddělení kolegyně – samostatná všeobecná účetní pro prvotní evidenci dokladů, fakturaci a mzdy
  • spolupráce a kontrola externích účetních kanceláří zajišťujících účetní a daňové služby v SK a PL, spolupráce s daňovými poradci SK a PL
  • zodpovědnost za vedení podvojného účetnictví včetně DPH českých společností (orientační konsolidovaný roční obrat cca 150 mil. Kč)
  • kompletní účetní systém vedený v software Byznys
  • spolupráce s českým externím daňovým poradcem celoročně a při DPPO
  • dodržování a aktualizace stanoveného systému transferových cen ve skupině
  • účetní a controllingové služby poskytované ve skupině
  • řízení plánování cash-flow skupiny a jednotlivých firem
  • banky CZ, SK a PL – komunikace, platby, zajišťování bankovních služeb (bankovní záruky, financování, směny cizích měn, ukládání volných depozit …)
  • skupinový controlling a analýzy pro vedení společnosti, významný podíl na plánování a rozpočtu
  • spolupráce na systému řízení jakosti a systému řízení bezpečnosti informací
  • personalistika + související mzdová agenda (20 zaměstnanců)
  • komunikaci s pojišťovnami – pojištění vozidel, odpovědnosti, majetku pro všechny firmy
  • úzká spolupráce s ostatními odděleními a vedením společnosti
  • zastupování společností u úřadů státní správy (FÚ, sociální, zdravotní a nemocenské, pojišťovny apod.)
  • k dispozici celoročně externí právní služby a služby BOZP
  • společnost nesplňuje kritéria pro povinné auditování
  • cenové kalkulace vytváří samostatné obchodní oddělení
  • majitelé skupiny pracují přímo ve vedení společností, pružná komunikace a rozhodování

Co od Vás očekáváme:

  • vzdělání SŠ nebo VŠ ekonomického změření
  • praxe a zkušenosti, ideálně ve společnostech technického nebo stavebního charakteru
  • znalost práce na PC, především v účetním SW, Excel a běžnými kancelářskými aplikacemi (MS Office)
  • znalost cizího jazyka není podmínkou ale výhodou
  • zodpovědnost, samostatnost, ochotu učit se nové věci
  • řidičský průkaz

Co Vám můžeme nabídnout:

  • práce v sídle společnosti (Slezská Ostrava)
  • práce na hlavní pracovní poměr
  • nástup možný ihned nebo dle dohody
  • pružná pracovní doba
  • nabízíme stabilní a perspektivní zaměstnání v zavedené společnosti
  • velmi dobré finanční ohodnocení včetně odměn a benefitů
  • kvalitní zázemí a vybavení
  • služební automobil k dispozici
  • možnost neustálého profesního rozvoje

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště