Finanční Ředitel
PROFITUBE PROTECH s.r.o.
Česká republika
Plný
Administrativa
Čeština
11. 10. 2024
O pozici
O nás
Česká společnost PROFITUBE PROTECH s.r.o. patřící do skupiny PROFITUBE s 30-letou historií (založeno 1994) hledá zkušenou kolegyni-kolegu na pozici FINANČNÍ ŘEDITEL.
Skupina PROFITUBE je skupina technologických firem působících na území celé České republiky s dceřiným obchodním zastoupením v Polsku a na Slovensku. Skupina PROFITUBE patří mezi leadry v oboru projektování, dodávky, montáže a servisu technologických celků především nemocničních dopravních systémů (pneumatická doprava vzorků) a automatizovaných lékáren a laboratoří. Uvedené činnosti realizuje napřímo pro koncové zákazníky případně pro generální dodavatele staveb. Skupina smluvně zastupuje evropské výrobce kvalitních technických zařízení. Více info na www.PROFITUBE.eu.
Náplň práce:
- vedení ekonomického oddělení a účetnictví, k dispozici je v oddělení kolegyně – samostatná všeobecná účetní pro prvotní evidenci dokladů, fakturaci a mzdy
- spolupráce a kontrola externích účetních kanceláří zajišťujících účetní a daňové služby v SK a PL, spolupráce s daňovými poradci SK a PL
- zodpovědnost za vedení podvojného účetnictví včetně DPH českých společností (orientační konsolidovaný roční obrat cca 150 mil. Kč)
- kompletní účetní systém vedený v software Byznys
- spolupráce s českým externím daňovým poradcem celoročně a při DPPO
- dodržování a aktualizace stanoveného systému transferových cen ve skupině
- účetní a controllingové služby poskytované ve skupině
- řízení plánování cash-flow skupiny a jednotlivých firem
- banky CZ, SK a PL – komunikace, platby, zajišťování bankovních služeb (bankovní záruky, financování, směny cizích měn, ukládání volných depozit …)
- skupinový controlling a analýzy pro vedení společnosti, významný podíl na plánování a rozpočtu
- spolupráce na systému řízení jakosti a systému řízení bezpečnosti informací
- personalistika + související mzdová agenda (20 zaměstnanců)
- komunikaci s pojišťovnami – pojištění vozidel, odpovědnosti, majetku pro všechny firmy
- úzká spolupráce s ostatními odděleními a vedením společnosti
- zastupování společností u úřadů státní správy (FÚ, sociální, zdravotní a nemocenské, pojišťovny apod.)
- k dispozici celoročně externí právní služby a služby BOZP
- společnost nesplňuje kritéria pro povinné auditování
- cenové kalkulace vytváří samostatné obchodní oddělení
- majitelé skupiny pracují přímo ve vedení společností, pružná komunikace a rozhodování
Co od Vás očekáváme:
- vzdělání SŠ nebo VŠ ekonomického změření
- praxe a zkušenosti, ideálně ve společnostech technického nebo stavebního charakteru
- znalost práce na PC, především v účetním SW, Excel a běžnými kancelářskými aplikacemi (MS Office)
- znalost cizího jazyka není podmínkou ale výhodou
- zodpovědnost, samostatnost, ochotu učit se nové věci
- řidičský průkaz
Co Vám můžeme nabídnout:
- práce v sídle společnosti (Slezská Ostrava)
- práce na hlavní pracovní poměr
- nástup možný ihned nebo dle dohody
- pružná pracovní doba
- nabízíme stabilní a perspektivní zaměstnání v zavedené společnosti
- velmi dobré finanční ohodnocení včetně odměn a benefitů
- kvalitní zázemí a vybavení
- služební automobil k dispozici
- možnost neustálého profesního rozvoje
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na mobilní tarif
- Příspěvek na dovolenou
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště