Referent/ka majetkové správy - Facility (174-2024)

Jméno/Firma
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

O nás

Ředitelství silnic a dálnic s. p.

je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.

Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Referent/ka majetkové správy - Facility (174-2024)

Pracoviště-lokalita

Čerčanská 2023/12, Krč, 140 00 Praha 4

Náplň práce:

Hledáme spolehlivého pracovníka do našeho týmu Facility managementu generálního ředitelství ŘSD. Pokud máte rádi dynamickou a rozmanitou práci, která vyžaduje pečlivost, disciplínu a organizační dovednosti, pak jste ten správný kandidát. Vaším úkolem bude:

    •  Správa a údržba budov.
    •  Koordinace a zajištění běžné údržby, oprav a revizí budov, technického zařízení a infrastruktury.
    •  Plánovaní a realizace preventivních prohlídek, pravidelných revizí a údržbářských prací.
    •  Zajištění potřebných služeb a materiálu pro údržbu budov a majetku, včetně výběru a komunikace s dodavateli.
    •  Sledování nákladů spojených s provozem a údržbou nemovitostí, hledání možností úspor a optimalizace.
    •  Efektivní řešení neplánovaných situací, jako jsou havárie a poruchy.
    •  Příprava podkladů pro fakturaci nájemcům.
    •  Monitorování využití kanceláří, místností a dalších prostor.
 

Co od Vás očekáváme:

    •  SŠ vzdělání
    •  Řidičský průkaz skupiny B
    •  Schopnost plnit své pracovní povinnosti s důvěryhodností a pravidelností.
    •  Přístup k práci s vědomím osobní odpovědnosti za své úkoly a rozhodnutí.
    •  Schopnost pracovat efektivně a účinně s minimálním dohledem.
    •  Schopnost přizpůsobit se různým pracovním podmínkám a požadavkům.
    •  Schopnost rychle se přizpůsobit novým situacím a prostředí.
    •  Schopnost jasně a efektivně komunikovat s interními zákazníky a kolegy v rámci týmu.
    •  Schopnost orientace ve staveních dokumentacích a příslušné legislativě.
    •  Dovednost pracovat v aplikaci AutoCAD a CAFM.

Co Vám můžeme nabídnout:

    •  Stabilitu státní organizace
    •  Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, účast na odborných konferencích apod.
    •  Pružnou pracovní dobu
    •  Zaměstnanecké benefity
    •  5 týdnů dovolené
    •  5 dní indispozičního volna
    •  stravenkový paušál
    •  možnost 2 dny home office v měsíci
    •  výuka angličtiny
    •  benefitní karta či penzijní připojištění
    •  zvýhodněná Multisport karta
    •  možnost využití firemních rekreačních zařízení
    •  permanentky do ZOO, Aquaparku
    •  skipasy na lyže,
    •  sleva u cestovních kanceláří INVIA, Alexandria

Termín nástupu: dle dohody

Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou na dobu 1 roku.
 
Mzdové podmínky
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
 
Přihlášky
Zašlete strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář, do předmětu uveďte „Referent/ka majetkové správy - Facility (174-2024)“.
 

Upozornění

Pracovní poměr se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce (nejedná se o služební poměr).

Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Poskytnuté osobní údaje bude zpracovávat výhradně Ředitelství silnic a dálnic ČR, a to v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedené pracovní místo. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Poskytnutí veškerých těch osobních údajů souvisejících s uvedeným účelem je dobrovolné, jejich neposkytnutí však znemožní Vaši účast ve výběrovém řízení.

 

Práva subjektu údajů poučení:

Subjekt údajů bere na vědomí, že poskytnutím osobních údajů má právo na: na přístup k osobním údajům, na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, výmazem osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, na přenositelnost údajů a právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Více informací o uplatnění práv naleznete na https://www.rsd.cz/rsd/gdpr-a-zpracovani-osobnich-udaju

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí