Hledáme pro německou společnost administrativního referenta. Hledáme zkušeného člověka z oblasti kanceláře, který se velmi dobře domluví německy. Nabízím fajn mezinárodní prostředí a známou značku, která je lieb und interessant!
Popis pozice:
- Komunikace s prodejnami společnosti a jejich podpora
- Komunikace s obchodními partnery
- Písemná a ústní komunikace s odděleními v rámci koncernu v německém jazyce
- Účast na tvorbě a realizaci procesů společnosti
- Komunikace s institucemi veřejnými a státními správami
- Další administrativní činnost podle potřeb oddělení
- Zakládání a archivace dokumentů
- Správa a příprava termínů a meetingů
- Komunikační uzel mezi regionálními vedoucími, revizí a centrálními společnostmi
- Vypracování různých písemností (firemní oznámení apod.)
- Kontakt s externími partnery a přepravními společnostmi
- Vytvoření protokolárních záznamů ze setkání oblastních vedoucích
- Zpracování pošty
- Péče o témata revizní -TECHNICKÉ oblasti jako např. příprava inventury
- Plnění úkolů podle pokynů vedoucího
- Kontaktní osoba pro BOZP a PO
Profil kandidáta:
- Němčina - B2 (denní využití slovem i písmem)
- Velmi dobrá znalost MS Office
- Spolehlivost a motivace k výkonům
- Týmový duch
- Schopnost prosadit se a smysl pro odpovědnost
- Pracovní zkušenosti v podobné oblasti - administrativa
Nabízíme:
- Pracovní prostřední s milými kolegy a německé bezpečné pracoviště
- Rozsáhlé zaškolení
- Jistoty a příležitost v mezinárodní společnosti
- Mobilní telefon + příjemný notebook i na soukromé účely
- Aktivní komunikace v jazyce
- Práce na hlavní pracovní poměr
- Stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Příspěvek na stravování