Obchodní ředitel/ka divize MySmartplace

Jméno/Firma
S.M.A., a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Profese
Prodej a obchod
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

O nás

Jsme SmartDORLAND technologická společnost zaměřená na digitalizaci a inovace, které cílíme do oblasti malých a středních podniků. Vyvíjíme a nabízíme ERP systém MySmartplace, který pomáhá firmám zefektivnit jejich každodenní agendy. Naše řešení je modulární, intuitivní a vysoce dostupné díky své cloudové infrastruktuře. Zákazníkům umožňujeme snížit provozní náklady a zrychlit pracovní procesy až o 50 %. Naším cílem je nabídnout software, který zjednodušuje práci a přináší reálné výsledky.

Hledáme obchodního ředitele/ředitelku, který/á bude hnacím motorem prodeje našeho ERP systému a dovede obchodní tým k úspěšným výsledkům.

Co bude náplní vaší práce?

  • Řízení obchodního týmu: povedete tým k naplnění obchodních cílů, budete zodpovědní za plnění KPI’s
  • Prodej ERP systému MySmartplace: budete prodávat licence platformy a extras služby klientům v segmentu malých a středních firem; úpravy a přizpůsobování sw na míru podle individuálních potřeb klientů
  • Budování partnerské sítě: budete vyhledávat a dojednávat smlouvy s obchodními partnery, kteří mají potenciál integrovat náš software do svých řešení (např. účetní SW necloudvého typu; s klienty s instalovanou IT architekturou, kde dochází k velkému přesunu integrovaných on-premise a kteří mají potřebu digitalizace, modernizace a inovace; s investory se zájmem investování do užitečné a funkční digitalizace
  • Rozvoj variant spolupráce: budete vyhledávat varianty spolupráce například s resellery, investory či jinými partnery, kteří mohou využít naši platformu ve svých obchodních modelech
  • Péče o stávající klienty: povedete tým k zajištění péče o stávající klienty a jejich potřeb na míru včetně úprav a modernizace sw

Co od Vás očekáváme?

Nezbytné:

  • Prokazatelná zkušenost s řízením a vedením obchodního týmu k naplňování KPI's
  • Zkušenost s prodejem SW produktů – ať už v oblasti ERP nebo jiných B2B řešení
  • Prokazatelné reference a úspěchy v prodeji, plnění KPI’s
  • Schopnost vést obchodní tým a dosahovat vytyčených cílů
  • Komunikační a vyjednávací dovednosti na vysoké úrovni

Výhodou:

  • Znalost prostředí malých a středních podniků
  • Zkušenost s partnerskými modely jako reseller, IT integrátor nebo investor
  • Doložitelná schopnost vyhledávat nové obchodní příležitosti

Jak se staráme o své kolegy?

  • Časová flexibilita pracovní doby
  • Možnost vytvořit si obchodní tým dle svých představ (přebudovat, upravit stávající)
  • Technologická podpora – plně vybavené IT prostředí (notebook, mobil, MS Office, email)
  • Firemní kultura založená na spolupráci – podpora ze strany IT i marketingového týmu
  • Měsíční odměna zahrnující výkonnostní složku – odměna se odvíjí od plnění KPI’s
  • Podpora vzdělávání a růstu v oblasti moderních ERP a obchodních strategií

Benefity

  • Služební telefon s tarifem, notebook a další potřebné vybavení
  • Možnost práce na HPP nebo OSVČ
  • Podíl na úspěchu firmy – výkonnostní bonusy na základě dosažených obchodních výsledků

Pokud vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis a připojte se k naší inovativní společnosti. Budeme se těšit na vaše zkušenosti a podněty!

S pozdravem
Tým SmarDORLAND

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí