Finančně obchodní manažer/ka české výrobní společnosti

Jméno/Firma
Golpretech Czech Republic s.r.o.
Pracoviště
Bohunická 652/1, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

K chodu každé firmy neodmyslitelně patří finanční řízení a nejinak je tomu i u nás. Finance jsou v našem případě úzce propojené s obchodem a společně tvoří základní stavební kámen firmy. Obě tyto oblasti nyní potřebujeme zastřešit. Pokud tedy umíte pracovat s čísly, controlling pro Vás není neznámá oblast a chcete mít přesah do obchodu, pozice čeká právě na Vás ????

Co bude Vaším denním chlebem

  • Finanční kontroly a reporting - - implementace nástrojů pro reporting (cash flow, obchodní a finanční reporty), plánování a analýzu, příprava měsíční reportů
  • Finanční plánování a rozpočty- forecasting a budgeting (zavádění a další udržování nových nástrojů), podpora při přípravě a realizaci finančních strategií, hodnocení potenciálních investic a obchodních iniciativ
  • Finanční analýza - poskytování informací a rad při obchodním a strategickém rozhodování, podpora při měsíčních uzávěrkách
  • Metodické vedení účetního a obchodního oddělení
  • Identifikace příležitostí pro zlepšení procesů a zvýšení finanční efektivity
  • Kontrola rozpočtů, provizního systému, sledování zakázek
  • Pravidelný controlling obchodních aktivit a komunikace s obchodníky nad jednotlivými obchodními případy
  • Interpretace dat, prognózy rizik a příležitostí, obchodního rozhodování a transakcí, sledování nákladovosti
  • Digitalizace a automatizace procesů za účelem zvýšení efektivity
  • IS – správa systému QI, klíčový uživatel a opora pro ostatní členy týmu

Co od Vás očekáváme

  • Minimálně 2-3 roky zkušeností na obdobné pozici
  • Dobrou orientaci v účetnictví (rozvaha, výsledovka…)
  • Odbornost ve forecastingu, budgetingu a finančním reportingu
  • Výborné komunikační dovednosti a schopnost převádět data do reálných situací
  • Pokročilou znalost MS Excel
  • Byznysový pohled na data, schopnost dívat se na data z pohledu obchodu
  • Pozitivní energii a orientaci na výsledky
  • Odolnost vůči stresu a plněný kritických termínů
  • Dobrou komunikativní úroveň angličtiny, protože budete v kontaktu i s našimi zahraničními partnery
  • Technicko-analytické a koncepční myšlení

Co nabízíme na oplátku

  • Prostředí malé společnosti, kde se Vaše práce neztratí
  • Příležitost růst a zlepšovat se v tom, v čem jste silný/á
  • Pružná pracovní doba s možností občasné práce z domova
  • Kanceláře blízko centra Brna s bezproblémovým parkováním
  • Finanční ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem
  • Čtvrtletní odměny vázané na výkon společnosti a jednotlivce
  • 25 dní dovolené
  • Notebook a mobil k soukromým účelům jsou nedílnou součástí pozice
  • Stravenkový paušál, vzdělávací kurzy
  • Pravidelné akce pro zaměstnance
  • Online jazykové kurzy angličtiny
  • Nástup možný dle Vašich možností

V případě zájmu nám, prosím, pošlete váš strukturovaný životopis společně s krátkým průvodním dopisem. Zajímá nás, proč se na pozici hlásíte a proč bychom si měli vybrat zrovna Vás. Těšíme se na Vás!