Hledáme asistenta/asistentku do právního oddělení, který/á bude poskytovat důležitou administrativní podporu a zajišťovat hladký chod procesů v rámci týmu.
Popis pozice:
- Administrativní podpora celého právního týmu
- Tvorba a úprava právních dokumentů
- Příprava dokumentů k podpisu a zajišťování jejich ověření
- Komunikace s vedením společnosti a právníky z České republiky i zahraničí
- Archivace a správa smluv a dalších právních dokumentů
- Zajištění ověřování listin, apostily a zajišťování překladů
- Úzká spolupráce s oddělením compliance
- Správa datových schránek společnosti
Profil kandidáta:
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Alespoň 1 rok praxe na pozici asistenta/asistentky (praxe v právním či notářském prostředí výhodou)
- Výborné organizační a komunikační schopnosti
- Pečlivost a samostatnost v práci
- Pokročilou znalost angličtiny (slovem i písmem)
- Znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Adobe)
- Pozitivní přístup a ochotu se učit nové věci
Nabízíme:
- Práci na plný úvazek v prestižní společnosti
- Dlouhodobou spolupráci a možnost profesního růstu
- Práci ve skvělém týmu, kde vás vše naučíme a budeme vám nápomocni
- Atraktivní finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Širokou škálu firemních benefitů (penzijní připojištění, Multisport karta, firemní fitness centrum)
Pokud máte zájem o práci v dynamickém prostředí a rádi byste se stali součástí týmu, neváhejte nás kontaktovat!
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.