Manažer dohledového centra (PCO) - Praha
O pozici
Praha
Služební automobil. Praxe v oboru min. 5 let. Mzdu Vám rádi sdělíme při osobním kontaktu.
Benefity
Nadstandardní fixní příjem
Služební automobil, notebook a telefon
Školení a vzdělávací kurzy
Zajímavé mzdové odměny v návaznosti k dosahovaným výsledkům
Neomezený vstup do wellness a fitness Vltavan Sport
Kontakt - komu se hlásit
Roman Horský - výkonný ředitel
E-mail: kariera@diseven.cz
O D.I.SEVEN
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici Manažer dohledového centra (PCO). Staňte se součástí našeho týmu!
Místo výkonu práce: Praha
Pro dojíždění do pracovní lokality můžete využívat služební automobil.
Práci budete vykonávat v centrále společnosti D.I.SEVEN, a.s. na pracovišti v Řitce.
Adresa: Mníšek pod Brdy 1526, PSČ 252 10
Budova je u dálnice D4 - Sjezd 14 km / Řitka
Informace o pozici
Nabízená pozice: Manažer dohledového centra (PCO)
Místo pracoviště: Praha
Směnnost: jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah: HPP
Minimální vzdělání: středoškolské s maturitou + 5 let praxe v oboru
Nástup: ihned
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Mzdové rozpětí: mzdu Vám rádi sdělíme při osobním kontaktu
Náplň práce
Hledáme do našeho týmu nového kolegu na pozici Manažera Pultu centrální ochrany a technologických zakázek.
Popis činnosti:
Realizace monitorovacích služeb a řízení našeho vlastního dohledového centra s pultem centralizované ochrany.
Zodpovědnost za provoz dohledového centra.
Přímá podpora pro zakázky, které využívají vlastní informační systém D.I.SEVEN Elektronická vrátnice.
Tyto činnosti zahrnují například:
Vedení střediska PCO.
Vedení týmu operátorů a výjezdové skupiny - 14 pracovníků.
Zajištění non-stop provozu pracovišť.
Návrhy, projektování a zajištění realizace instalací bezpečnostních technologií pro zákazníky D.I.SEVEN.
Nedílnou součástí náplně práce je vypracování základní projektové dokumentace potřebné pro přípravu a realizaci bezpečnostně technologických zakázek. Následná koordinace a dozor při realizaci. Kontrola a rozvoj aktivních zakázek.
Součástí projektové přípravy je mimo jiné:
Zjištění a posouzení situace přímo na objektu zákazníka.
Návrh řešení ve formě zakreslení potřebných technologií do situačního plánu objektu.
Popsání a specifikace procesů, které na zakázce probíhají.
Vytvoření kusovníku/rozpočtu pro technologie, které zakázka vyžaduje.
Komunikace se zákazníky a dodavateli - smluvní administrativa.
Přímá podpora pro zakázky, které využívají vlastní informační systém D.I.SEVEN Elektronická vrátnice. To znamená např. komunikace s provozními manažery daných zakázek.
Pro dojíždění do pracovní lokality můžete využívat služební automobil.
Práci budete vykonávat v centrále společnosti D.I.SEVEN, a.s. na pracovišti v Řitce.
Adresa: Mníšek pod Brdy 1526, PSČ 252 10
Budova je u dálnice D4 - Sjezd 14 km / Řitka
Benefity
Nadstandardní fixní příjem
Služební automobil, notebook a telefon
Školení a vzdělávací kurzy
Nabízíme
- Prostor pro rozvoj kariéry - možnost odborného a osobního růstu
- Práci v příjemném pracovním prostředí
- Motivující mzdové ohodnocení
- Služební vůz
- Zázemí stabilní společnosti
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxi v oboru min. 5 let
- Zkušenosti s vedením týmu
- Výborné organizační a komunikační schopnosti
- Prezentační dovednosti
- Znalost technologií