Manažer dohledového centra (PCO) - Praha

Jméno/Firma
Bezpečnostní agentura D.I.SEVEN
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

  • Praha

  • Služební automobil. Praxe v oboru min. 5 let. Mzdu Vám rádi sdělíme při osobním kontaktu.

Benefity

  • Nadstandardní fixní příjem

  • Služební automobil, notebook a telefon

  • Školení a vzdělávací kurzy

  • Zajímavé mzdové odměny v návaznosti k dosahovaným výsledkům

  • Neomezený vstup do wellness a fitness Vltavan Sport

Kontakt - komu se hlásit

  • Roman Horský - výkonný ředitel

    E-mail: kariera@diseven.cz

O D.I.SEVEN

Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici Manažer dohledového centra (PCO). Staňte se součástí našeho týmu!

Místo výkonu práce: Praha

Pro dojíždění do pracovní lokality můžete využívat služební automobil.

Práci budete vykonávat v centrále společnosti D.I.SEVEN, a.s. na pracovišti v Řitce.

Adresa: Mníšek pod Brdy 1526, PSČ 252 10

Budova je u dálnice D4 - Sjezd 14 km / Řitka

Informace o pozici

Nabízená pozice: Manažer dohledového centra (PCO)

Místo pracoviště: Praha

Směnnost: jednosměnný provoz

Pracovněprávní vztah: HPP

Minimální vzdělání: středoškolské s maturitou + 5 let praxe v oboru

Nástup: ihned

Pracovní poměr: na dobu neurčitou

Mzdové rozpětí: mzdu Vám rádi sdělíme při osobním kontaktu

Náplň práce

Hledáme do našeho týmu nového kolegu na pozici Manažera Pultu centrální ochrany a technologických zakázek.

Popis činnosti:

Realizace monitorovacích služeb a řízení našeho vlastního dohledového centra s pultem centralizované ochrany.

Zodpovědnost za provoz dohledového centra.

Přímá podpora pro zakázky, které využívají vlastní informační systém D.I.SEVEN Elektronická vrátnice.

Tyto činnosti zahrnují například:

Vedení střediska PCO.

Vedení týmu operátorů a výjezdové skupiny - 14 pracovníků.

Zajištění non-stop provozu pracovišť.

Návrhy, projektování a zajištění realizace instalací bezpečnostních technologií pro zákazníky D.I.SEVEN.

Nedílnou součástí náplně práce je vypracování základní projektové dokumentace potřebné pro přípravu a realizaci bezpečnostně technologických zakázek. Následná koordinace a dozor při realizaci. Kontrola a rozvoj aktivních zakázek.

Součástí projektové přípravy je mimo jiné:

Zjištění a posouzení situace přímo na objektu zákazníka.

Návrh řešení ve formě zakreslení potřebných technologií do situačního plánu objektu.

Popsání a specifikace procesů, které na zakázce probíhají.

Vytvoření kusovníku/rozpočtu pro technologie, které zakázka vyžaduje.

Komunikace se zákazníky a dodavateli - smluvní administrativa.

Přímá podpora pro zakázky, které využívají vlastní informační systém D.I.SEVEN Elektronická vrátnice. To znamená např. komunikace s provozními manažery daných zakázek.

Pro dojíždění do pracovní lokality můžete využívat služební automobil.

Práci budete vykonávat v centrále společnosti D.I.SEVEN, a.s. na pracovišti v Řitce.

Adresa: Mníšek pod Brdy 1526, PSČ 252 10

Budova je u dálnice D4 - Sjezd 14 km / Řitka

Benefity

  • Nadstandardní fixní příjem

  • Služební automobil, notebook a telefon

  • Školení a vzdělávací kurzy

Nabízíme

- Prostor pro rozvoj kariéry - možnost odborného a osobního růstu

- Práci v příjemném pracovním prostředí

- Motivující mzdové ohodnocení

- Služební vůz

- Zázemí stabilní společnosti

Požadujeme

- SŠ/VŠ vzdělání

- Praxi v oboru min. 5 let

- Zkušenosti s vedením týmu

- Výborné organizační a komunikační schopnosti

- Prezentační dovednosti

- Znalost technologií

Máte zájem o pozici? Kontaktujte nás!