ASISTENT/KA MZDOVÉHO ODDĚLENÍ
O pozici
Poohlížíte se po administrativní práci v perfektním kolektivu? Ozvěte se nám, protože právě hledáme do našeho týmu Asistenta/ku mzdového oddělení.
Místo práce: Hodonín, Jihomoravský kraj
Co Vás čeká:
Kompletace a příprava podkladů pro mzdy pro externí mzdovou účetní - export a kontrola podkladů z docházkového systému.
Spolupráce a komunikace s externí mzdovou účetní.
Personální administrativa (evidence pracovních smluv, cestovních náhrad, exekucí apod.)
Vedení složek zaměstnanců v systému.
Administrativní podpora HR
Sledování legislativních změn v pracovněprávní a mzdové oblasti.
Co nabízíme?
Pozici vhodnou i pro absolventy.
Příležitost k osobnímu a profesnímu růstu.
Motivující práci ve stabilní, dynamicky rostoucí a rozvíjející se české společnosti.
Kolektiv kolegů, kteří drží při sobě a skvělého šéfa.
Flexibilní pracovní dobu a po zaučení možnost občasného home office.
Notebook a služební telefon.
Stravenkový paušál.
Příjemné pracovní prostředí a práci s moderními technologiemi.
Možnost seberealizace a prostor pro uplatnění Vašich znalostí a dovedností.
Firemní kulturu, která usiluje o neustálý rozvoj svých lidí a budování spolupráce napříč týmu.
Jak si Vás představujeme?
SŠ s maturitou nebo VŠ.
Základní znalost mzdového účetnictví podmínkou.
Uživatelská znalost práce s PC (MS Office, MS Excel, práce s emailovým klientem, Inernet). Znalost SW Pamica výhodou, ne podmínkou.
Analytické a systematické myšlení, samostatnost a proaktivní přístup k práci.
Aktivní zájem o sebevzdělávání a osobní rozvoj.
Zaujala Vás tato příležitost?
Těšíme se, že o sobě dáte vědět! Pošlete nám CV a připojte pár vět, proč byste u nás rádi pracovali. Připojte také kontakt na referenční osobu. Brzy se ozveme.