ASISTENT/KA MZDOVÉHO ODDĚLENÍ

Jméno/Firma
HAPI s.r.o.
Pracoviště
Hodonín
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Poohlížíte se po administrativní práci v perfektním kolektivu? Ozvěte se nám, protože právě hledáme do našeho týmu Asistenta/ku mzdového oddělení.

Místo práce: Hodonín, Jihomoravský kraj

Co Vás čeká:

  • Kompletace a příprava podkladů pro mzdy pro externí mzdovou účetní - export a kontrola podkladů z docházkového systému.

  • Spolupráce a komunikace s externí mzdovou účetní.

  • Personální administrativa (evidence pracovních smluv, cestovních náhrad, exekucí apod.)

  • Vedení složek zaměstnanců v systému.

  • Administrativní podpora HR

  • Sledování legislativních změn v pracovněprávní a mzdové oblasti.

Co nabízíme? 

  • Pozici vhodnou i pro absolventy.

  • Příležitost k osobnímu a profesnímu růstu.

  • Motivující práci ve stabilní, dynamicky rostoucí a rozvíjející se české společnosti.

  • Kolektiv kolegů, kteří drží při sobě a skvělého šéfa.

  • Flexibilní pracovní dobu a po zaučení možnost občasného home office.

  • Notebook a služební telefon.

  • Stravenkový paušál.

  • Příjemné pracovní prostředí a práci s moderními technologiemi.

  • Možnost seberealizace a prostor pro uplatnění Vašich znalostí a dovedností.

  • Firemní kulturu, která usiluje o neustálý rozvoj svých lidí a budování spolupráce napříč týmu.

 Jak si Vás představujeme? 

  • SŠ s maturitou nebo VŠ.

  • Základní znalost mzdového účetnictví podmínkou.

  • Uživatelská znalost práce s PC (MS Office, MS Excel, práce s emailovým klientem, Inernet). Znalost SW Pamica výhodou, ne podmínkou.

  • Analytické a systematické myšlení, samostatnost a proaktivní přístup k práci.

  • Aktivní zájem o sebevzdělávání a osobní rozvoj.

Zaujala Vás tato příležitost?

Těšíme se, že o sobě dáte vědět! Pošlete nám CV a připojte pár vět, proč byste u nás rádi pracovali. Připojte také kontakt na referenční osobu. Brzy se ozveme.