Accountant Team Lead
O pozici
Pracovní nabídka
Naše společnost spadá pod křídla francouzské BNP Paribas Cardif. Hvězdné logo je většině lidí důvěrně známo díky sponzorství největších tenisových turnajů. A hvězdné je i naše poslání – chránit své klienty v případě nenadálých životních událostí, jako je třeba výpadek příjmu kvůli ztrátě zaměstnání nebo dlouhodobé nemoci.
V České republice máme dvě divize – Cardif Pojišťovna a Cardif Services, která se primárně zaměřuje na vývoj klíčových softwarů pro pojišťovny v rámci kontinentální Evropy. Nedílnou součástí jsou další služby jako vývoj a naceňování pojistných produktů, HR, optimalizace a sjednocování procesů nebo manažerské účetnictví.
Do účetního týmu, který poskytuje podporu jednotlivým oddělením v rámci Cardif Services, hledáme Accountant Team Lead.
Náplň pracovní činnosti
- Vedení 5 členného týmu
- Zajištění finančního řízení ve společnosti
- Poskytování metodického vedení a podpory managementu společnosti a dalších segmentů společnosti ve vztahu k finančnímu účetnictví
- Sestavení statutárních účetních závěrek a dalších povinných výstupů v rámci účetních závěrek
- Konsolidace účetnictví pro jednotlivá oddělení a pro společnost jako celek, a to jak podle českých účetních pravidel a postupů, tak podle mezinárodních pravidel a postupů, a to jak samostatně, tak v rámci konsolidace v rámci skupiny BNP Paribas Cardif
- Spolupráce s auditorem při auditu účetní závěrky a roční účetní závěrky
- Kontrola účetnictví a daňové evidence dlouhodobého hmotného majetku (TDM) a dlouhodobého nehmotného majetku (DNM) od jeho pořízení až po jeho prodej
- Vedení účetnictví a daňové evidence dlouhodobého hmotného majetku (DDHM) a dlouhodobého hmotného majetku (DDNM) od pořízení až po vyřazení
- Zajištění zpracování a vedení agendy DPH, silničních daní, srážkových daní, přípravy podkladů pro přípravu daně z příjmů právnických osob
- Zajištění úhrady / výplaty a inkasa /, včetně výplaty pojistného plnění v zákonných lhůtách
- Zajištění mzdové agendy společnosti, včetně zákonných srážek
- Vedení evidence docházky zaměstnanců pro účely mzdové agendy a evidence docházky do práce, definovat a udržovat pokyny pro agendu pracovních cest
Váš profil
- Pochlubíte se prokazatelnou zkušeností v oblasti účetnictví.
- Chápete souvislosti v účetnictví.
- Pracujete s MS Excel na pokročilé úrovni.
- Umíte přemýšlet ,,out of box”, jste iniciativní a nebojíte se přicházet s novými nápady na zlepšování procesů.
- Mezi Vaše přednosti patří analytické a logické myšlení.
- Umíte být diskrétní a spolehlivost je Vaší výsadou.
- Dorozumíte se anglicky bez větších problémů (B2 znalost).
Nabízíme
- Zajímavou a různorodou práci, při které se nebudete nudit a budete moci využít vlastní nápady a iniciativu.
- Možnost pracovat v dynamickém a profesionálním týmu v mezinárodní společnosti se silným zázemím.
- Flexibilitu v podobě pružného pracovního týdne, kdy si volíte začátek a konec své pracovní doby.
- Širokou škálu zajímavých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, za rok 14 000 bodů do Cafeterie na kulturu, sport, vzdělávání a jiné aktivity; stravenky, štědrý příspěvek do penzijního pojištění, atd).
- Možnost učit se od odborníků ve svých oblastech, těšit se u nás můžete na odborné i soft tréninky. Nabízíme také programy pro talenty nebo možnost zúčastnit se dobrovolnických CSR aktivit.