Accountant Team Lead

Jméno/Firma
BNP Paribas Cardif
Pracoviště
Boudníkova 2506/1, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština, Slovenština
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
11. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Naše společnost spadá pod křídla francouzské BNP Paribas Cardif. Hvězdné logo je většině lidí důvěrně známo díky sponzorství největších tenisových turnajů. A hvězdné je i naše poslání – chránit své klienty v případě nenadálých životních událostí, jako je třeba výpadek příjmu kvůli ztrátě zaměstnání nebo dlouhodobé nemoci.
 
V České republice máme dvě divize – Cardif Pojišťovna a Cardif Services, která se primárně zaměřuje na vývoj klíčových softwarů pro pojišťovny v rámci kontinentální Evropy. Nedílnou součástí jsou další služby jako vývoj a naceňování pojistných produktů, HR, optimalizace a sjednocování procesů nebo manažerské účetnictví.
 
Do účetního týmu, který poskytuje podporu jednotlivým oddělením v rámci Cardif Services, hledáme Accountant Team Lead.

Náplň pracovní činnosti

  • Vedení 5 členného týmu
  • Zajištění finančního řízení ve společnosti
  • Poskytování metodického vedení a podpory managementu společnosti a dalších segmentů společnosti ve vztahu k finančnímu účetnictví
  • Sestavení statutárních účetních závěrek a dalších povinných výstupů v rámci účetních závěrek
  • Konsolidace účetnictví pro jednotlivá oddělení a pro společnost jako celek, a to jak podle českých účetních pravidel a postupů, tak podle mezinárodních pravidel a postupů, a to jak samostatně, tak v rámci konsolidace v rámci skupiny BNP Paribas Cardif
  • Spolupráce s auditorem při auditu účetní závěrky a roční účetní závěrky
  • Kontrola účetnictví a daňové evidence dlouhodobého hmotného majetku (TDM) a dlouhodobého nehmotného majetku (DNM) od jeho pořízení až po jeho prodej
  • Vedení účetnictví a daňové evidence dlouhodobého hmotného majetku (DDHM) a dlouhodobého hmotného majetku (DDNM) od pořízení až po vyřazení
  • Zajištění zpracování a vedení agendy DPH, silničních daní, srážkových daní, přípravy podkladů pro přípravu daně z příjmů právnických osob
  • Zajištění úhrady / výplaty a inkasa /, včetně výplaty pojistného plnění v zákonných lhůtách
  • Zajištění mzdové agendy společnosti, včetně zákonných srážek
  • Vedení evidence docházky zaměstnanců pro účely mzdové agendy a evidence docházky do práce, definovat a udržovat pokyny pro agendu pracovních cest

Váš profil

  • Pochlubíte se prokazatelnou zkušeností v oblasti účetnictví.
  • Chápete souvislosti v účetnictví.
  • Pracujete s MS Excel na pokročilé úrovni.
  • Umíte přemýšlet ,,out of box”, jste iniciativní a nebojíte se přicházet s novými nápady na zlepšování procesů.
  • Mezi Vaše přednosti patří analytické a logické myšlení.
  • Umíte být diskrétní a spolehlivost je Vaší výsadou.
  • Dorozumíte se anglicky bez větších problémů (B2 znalost).

Nabízíme

  • Zajímavou a různorodou práci, při které se nebudete nudit a budete moci využít vlastní nápady a iniciativu.
  • Možnost pracovat v dynamickém a profesionálním týmu v mezinárodní společnosti se silným zázemím.
  • Flexibilitu v podobě pružného pracovního týdne, kdy si volíte začátek a konec své pracovní doby.
  • Širokou škálu zajímavých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, za rok 14 000 bodů do Cafeterie na kulturu, sport, vzdělávání a jiné aktivity; stravenky, štědrý příspěvek do penzijního pojištění, atd).
  • Možnost učit se od odborníků ve svých oblastech, těšit se u nás můžete na odborné i soft tréninky. Nabízíme také programy pro talenty nebo možnost zúčastnit se dobrovolnických CSR aktivit.